| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#11 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2014 
				Miasto: Rz-ów 
					
				
				
					Posty: 648
				 
Motocykl: RD07 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 2 dni 14 godz 42 min 51 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
   Pozostaje znany i ceniony Król. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Marcin vel "Gruby" aka "Maurosso"  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#12 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2016 
				Miasto: Sieradz 
					
				
				
					Posty: 160
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 23 godz 5 min 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jest szansa zobaczenia efektow pracy Krola? - wrzuc fotke jak mozesz  
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#13 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2014 
				Miasto: Lublin 
					
				
				
					Posty: 2,339
				 
Motocykl: LC8-950ADV,EXC 450, ROAD KING EVO 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 21 godz 8 min 12 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Maurosso piszę z własnego doświadczenia. Nie dalej jak 3-4 tyg temu kupowałem szprychy na tył do EXC525 w salonie KTM Lublin po 8zl sztuka-oryginał fakt że po zniżce. W tamtym sezonie wymieniłem parę sztuk - były jakieś podróbki albo zamienniki (całkiem inne niż oryginał nawet nyple nie pasowały), w tym złapałem jakiegoś pręta w szprychy poszła jedna+ plus jedna zagięta, postanowiłem że jeśli jeszcze jedna strzeli zmieniam wszystkie oczywiście oryginał, nie wiem czy rzemieślnik zrobi dużo taniej w Polsce, jeśli ktoś ma wypróbowanego to OK. A i od razu napiszę dla jasności że o profesjonalizmie pan  Króla słyszałem i  życiu bym tego nie podważał, chodziło mi tylko o szprychy. 
		
		
		
		
		
		
		
		
			A i kiedyś ok 10 -11lat temu dorabiałem do XT 600 1vj bo ciężko było z org, padały od strony zębatki jak muchy - kupiłem używane całe koło za niewiele więcej (ale to były trochę inne czasy). Pozdrawiam Ostatnio edytowane przez Zmyler : 12.07.2017 o 16:51 Powód: koń mi wpadł do studni.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#14 | 
| 
			
			 przemieszczacz 
			![]() Zarejestrowany: Sep 2009 
				Miasto: Skierniewice 
					
				
				
					Posty: 1,772
				 
Motocykl: LC8, exc-f 250 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 3 tygodni 3 dni 19 godz 30 min 15 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Zmyler inne są ceny w ASO KTM inne w Hondzie.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	'03 Hello Kitty Słowiański Zimny Wiatr  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#15 | 
| 
			
			 880220111 
			![]() Zarejestrowany: Feb 2011 
				Miasto: Malawa k/Rzeszowa 
					
				
				
					Posty: 1,049
				 
Motocykl: XR 250R,XR 650R 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 16 godz 39 min 35 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Z oryginałami jest ten problem że koroduja i po kilku latach nie możliwości centrowania koła.. 
		
		
		
			Miałem ten sam problem,cynkowanie sie tu nie sprawdza niestety.. poszperałem i kupiłem nierdzewne EXCEL z kutymi aluminiowymi nyplami.. Koła mam do dziś szprychy dalej jak nowe,centrować można o każdej porze dnia i nocy. Na przodzie zjadło już jedną felgę i dalej nic sie z nimi nie dzieje. Wadą jest to że nyple są grubsze i trzeba było otwory rozwiercać deko. Dobra firma to CC z tym że szprychy nierdzewne,a nyple stalowe niklowane i po jakimś czasie zaczynają rudy kolor mieć... można to przeskoczyć dając nyple alu np z DRZ kwestia gwinty pomierzyc i muszą sie dokładnie zgadzać. Robie terez kilka kół na Excelach i CC z kolorowymi nyplami alu z Zety. Koła można sobie rozbierać i zaplatać nie ma w tym nic trudnego i każdy sobie poradzi ale wiedzy troszke trzeba miec albo sie przynajmniej serwisówka posiłkowac. W niektórych kołach trzeba byc uwaznym bo muszą zgadzac sie pewne wymiary.. tzn w XR dla przykładu między licem mocowania tarczy ham a licem obręczy musi być 21mm inaczej zrobimy dwuślada bo bo środek obręczy przesunie się względem osi ramy i tylnego koła.. także trzeba uważać Z centrowaniem trzeba równiez uważać by nie przeciagac nypli i szprych i lepiej dać to fachowcowi. Z ciekawostek szprychy w przednim kole NAT są takie same ja w XRkach więc można nierdzewke zapodać takie tam wyczyny moje 
				__________________ 
		
		
		
		
	Honda XR-oholik    Doświadczalny Warsztat Enduro ADVhttps://www.facebook.com/Team-XR-Pol...4380265706363/  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#16 | 
| 
			
			
			
			
			
			 Zarejestrowany: Jul 2017 
				
					
				
				
					Posty: 1
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 13 min 30 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			No niezłe wyczyny niezłe .. elegancko świecą .. ile zeszło ?
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#17 | 
| 
			
			 880220111 
			![]() Zarejestrowany: Feb 2011 
				Miasto: Malawa k/Rzeszowa 
					
				
				
					Posty: 1,049
				 
Motocykl: XR 250R,XR 650R 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 16 godz 39 min 35 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Zeszło jakies 1,5 godziny z dwoma kołami,sam nie centruję bo mnie to wkurza,daję znajomemu do centrowania... 
		
		
		
		
		
		
			Co do napiecia szprych nie mogą być zbyt mocno napiete gdyż wtedy strzelaja.. nawet w nowych koła da sie wyczuć że szprychy nie sa napiete jak struny.. mimo drzew głazów i wczelakiego innego badziewia na drodze dalej sa w komplecie. Teraz w NX przerabiam koło z 17 na 18 cali.. właśnie na nierdzewnych szprychach didowskiej obręczy. Taki ze mnie Afrykańczyk na jednym garnku 
				__________________ 
		
		
		
		
	Honda XR-oholik    Doświadczalny Warsztat Enduro ADVhttps://www.facebook.com/Team-XR-Pol...4380265706363/  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#18 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2013 
				
					
				
				
					Posty: 1,324
				 
Motocykl: xtz660 Ténére/XR650R 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 1 godz 19 min 53 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#19 | 
| 
			
			 Wschód 
			![]() Zarejestrowany: Apr 2016 
				Miasto: Policzna 
					
				
				
					Posty: 105
				 
Motocykl: RD07a 
Przebieg: cofam 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 6 dni 16 godz 35 min 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Taką firmę znalazłem od szprych : 
		
		
		
		
		
		
		
	http://www.central-wheel.co.uk/  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#20 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2011 
				Miasto: Białystok 
					
				
				
					Posty: 959
				 
Motocykl: Rd03 XT 350 BMW r65 60/6 
Przebieg: Rośnie 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 12 godz 8 min 52 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Szukam szprychy do RD03 do tylnego kólka, ktoś posiada ?
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	tel 604-489-146  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |