Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Regularne czynności serwisowe

Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 12.07.2017, 12:03   #1
Grzechu2012
 
Grzechu2012's Avatar


Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: Łomżewo
Posty: 890
Motocykl: AT-NAT
Przebieg: 80000
Grzechu2012 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 19 godz 23 min 14 s
Domyślnie

Dzieki wielkie panie, ale mam tez chec sprawdzic jak poradzi sobie K60 w calej podrozy, poniewaz ich okrutnie nie lubie
Wlasnie chce do minimum ograniczyc wage i ilosc bagazu na moto, niewiem czy sie uda,
Wrzucam stelaz hepco, kriegi 32os z plytami montazowymi i rolke 25l na szamke i alko
Grzechu2012 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 12.07.2017, 17:48   #2
VIPER
 
VIPER's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2016
Miasto: TAK
Posty: 135
Motocykl: CRF1000L GS1200adv
Przebieg: jest
VIPER jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 2 dni 2 godz 28 min 5 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Grzechu2012 Zobacz post
Dzieki wielkie panie, ale mam tez chec sprawdzic jak poradzi sobie K60 w calej podrozy, poniewaz ich okrutnie nie lubie
Wlasnie chce do minimum ograniczyc wage i ilosc bagazu na moto, niewiem czy sie uda,
Wrzucam stelaz hepco, kriegi 32os z plytami montazowymi i rolke 25l na szamke i alko
Grzechu, ale zdaje się, że kriega OS32 + płyta montażowa kriega = waga przeciętnego kufra - tu chyba na wadze nie oszczędzisz.

A przy okazji OS32, masz jakiś patent na zabezpieczenie dostępu do wnętrza tych sakw?
__________________
Umiejętność prawidłowej oceny przychodzi z doświadczeniem. Niestety doświadczenia przybywa w wyniku niewłaściwej oceny
VIPER jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 12.07.2017, 19:47   #3
Grzechu2012
 
Grzechu2012's Avatar


Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: Łomżewo
Posty: 890
Motocykl: AT-NAT
Przebieg: 80000
Grzechu2012 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 19 godz 23 min 14 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał VIPER Zobacz post
Grzechu, ale zdaje się, że kriega OS32 + płyta montażowa kriega = waga przeciętnego kufra - tu chyba na wadze nie oszczędzisz.

A przy okazji OS32, masz jakiś patent na zabezpieczenie dostępu do wnętrza tych sakw?
no właśnie jak zacząłem to macać to dupa z lekkości (będę ważył to jak Afrę odbiorę i będę mierzył) jednym z atutów jest miękkość i chyba to główna zaleta, ale co ja mogę wiedzieć panie kolego jak jeździłem przeważnie po czarnym i to z kuframi alu i plastikami

nie mnie oceniać, ale jak wrócę z Mongolii to będę miał już zdanie wyrobione.

Jeśli chodzi o zabezpieczenie to myślałem o takich pasach jak na walizki lub liczyć na to że nic mi nigdzie nie zapierdolą
Grzechu2012 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 12.07.2017, 19:49   #4
Grzechu2012
 
Grzechu2012's Avatar


Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: Łomżewo
Posty: 890
Motocykl: AT-NAT
Przebieg: 80000
Grzechu2012 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 19 godz 23 min 14 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Grzechu2012 Zobacz post
no właśnie jak zacząłem to macać to dupa z lekkości (będę ważył to jak Afrę odbiorę i będę mierzył) jednym z atutów jest miękkość i chyba to główna zaleta, ale co ja mogę wiedzieć panie kolego jak jeździłem przeważnie po czarnym i to z kuframi alu i plastikami

nie mnie oceniać, ale jak wrócę z Mongolii to będę miał już zdanie wyrobione.

Jeśli chodzi o zabezpieczenie to myślałem o takich pasach jak na walizki lub liczyć na to że nic mi nigdzie nie zapierdolą
btw. dzwoniłem na servis moto zrobione, regulowali bo luz był na wylotowym ale wszystkiego się dowiem jutro pany.
Grzechu2012 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Numery serwisowe tarcz i klocków panzer0873 Hamulce, kola, opony 4 11.11.2014 14:23
Afripedia - Regularne czynności serwisowe ramires Regularne czynności serwisowe 36 16.03.2013 14:07


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:19.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.