|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2016
Miasto: Rudnica
Posty: 179
Motocykl: SD04
Przebieg: 30k 25k
![]() Online: 1 tydzień 3 dni 9 godz 28 min 19 s
|
![]()
Hmm no trza przerobić wajchę od hamulca i powinno być tylnym ręcznym.
Sama skrzynia słucha się dość dobrze, w każdym razie nie "przeszkadza" za bardzo. Prawda jest też taka, że to właśnie DCT w NAT jest tym czymś dla czego warto kupić nową afrę. Jak bym twardo stał przy manualu to jest DUUUŻO sprzętów i to często lepszych do wyboru, to tak szczerze. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,897
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 22 min 30 s
|
![]()
Dokladnie.Dla DCT kupilem Afryke.Inaczej czekal bym na 1290 Adv R
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() |
![]()
No nie dociera do mnie..,moto..teren..automat..fun!? Automat moto = Grecja, skuter wino..
Jutro szukam jazdy probnej w Krakowie..
__________________
Życie jest za krótkie żeby jeździć singem czy rzadówką.. ![]() |
![]() |
![]() |