Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Podróże. Całkiem małe, średnie i duże. > Relacje z podróży > Trochę dalej

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 28.06.2017, 22:47   #1
JL79


Zarejestrowany: Jun 2015
Miasto: wAw/ Sokołów Podl.
Posty: 21
Motocykl: TransAlp XL650
JL79 jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 dni 15 godz 21 min 35 s
Domyślnie

W podsumowaniu nic nie było o nawigacji. Dobre to na asfalty? Z tego co kojarzę to był jakiś garmin 64. Wiem że zumo na asfalt lepsze ale chciałbym mieć 1 urządzenie jeśli w ogóle ;-)
JL79 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 08.07.2017, 17:41   #2
mirkoslawski
 
mirkoslawski's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Kielce
Posty: 1,655
Motocykl: Dziczyzna
Przebieg: ustalam
mirkoslawski jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 14 godz 20 min 30 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał JL79 Zobacz post
W podsumowaniu nic nie było o nawigacji. Dobre to na asfalty? Z tego co kojarzę to był jakiś garmin 64. Wiem że zumo na asfalt lepsze ale chciałbym mieć 1 urządzenie jeśli w ogóle ;-)
Przepraszam, że tak późno ale się wczasowałem z rodzinką i niestety albo czasu mało albo neta niet...ale już nadrabiam

Garmin GPSMap 64, zakupiony 2 tygodnie przed wyjazdem - wcześniej zakupiłem mapy topo i offroad Karpat, Bałkanów i Polski - generalnie ok.

Dotychczas jeździłem z zumo 220 przez jakieś 3 lata i kilkadziesiąt tyś km. z 64'ką na razie zrobiłem niewiele - może z 7 tyś. km ale już mam parę obserwacji:

Plusy:
- bardzo wyraźny ekran choć tylko po wpięciu do zasilania. Na akumulatorkach jest gorzej albo porównywalnie do zumo 220 a więc tak na 4-. Po podpięciu do zasilania widoczność na ekranie bardzo dobra
- łatwość wgrywania tras/śladów/tracków - nawet ja nie miałem kłopotu
- trzyma dobrze sygnał, szybko go też łapie (nie miałem problemów z sygnałem ani w lesie ani w górach ani w dolinach)

Minusy:
- algorytmy ustawione tak, że pomimo wybierania ustawień "teren" i map topo/ofroad - i tak wpycha na asfalty
- jak dla mnie zbyt dużo trybów konfiguracji a tak naprawdę wystarczyły by 3: szybki/krótki/teren - a tak jest zylion trybów a i tak na asfalt pcha
- guma na antenie i obudowie słaba - widać każdą rysę a od uchwytu na nawi (dedykowanego!) już widać zużycie

Moim zdaniem to nawigacja trochę jak moto typu dual ale z tendencją do enduro - po asfalcie da się latać bez problemu (w tym przypadku nawigować) ale jest gorsza od typowych nawigacji drogowych.
W terenie - tutaj niby wsio ok, na duży plus łatwość wgrywania śladów/tracków ale jak na navi w moim odczuciu, projektowaną do offroad'u, źle przelicza trasy (planuje zbyt bardzo asfaltami).
Czy bym drugi raz kupił? Tak - ale używaną, bo nowa jak dla mnie za droga w stosunku do tego, co się z nią dostaje.
mirkoslawski jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wł.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Prolog - "Życie to sztuka wyborów". mirkoslawski Trochę dalej 9 25.05.2017 22:09
"Helpfl Staf", czyli technologia rejli w służbie Lejdis ucek Lejdis 25 15.09.2010 20:52


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:38.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.