|
![]() |
#1 |
Zakonserwowany
![]() |
![]()
Dzieje się tak z powodu wagi moto, kierownika, bambetli i jazdy w terenie. Montując ostrą kostkę trzymak albo dwa robią robotę nie pozwalając oponie przesunąć się na feldze i wtedy cała siła każdego odkręcenia manetą idzie na szprychy i nyple, najbardziej dostają w dupe na kamiennych podjazdach. W Africe były gumy amortyzujące w zębatce a w Kacie jest na sztywno. Pamiętacie problemy pękających piast przy zębatce w pierwszych exc.
Nie myślcie że jak macie naklejkę byka na moto to wszystko jest w technologii nasa. Ps. Didy made in japan nie pękały, ale tam nie ma naklejki byka ![]() Zdrowia.
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Za zielonymi górami, za lasami
Posty: 1,139
Motocykl: czarny, pomarańczowe ladaco
![]() Online: 7 miesiące 1 tydzień 3 dni 21 godz 55 min 55 s
|
![]()
Adam ,ale w 690 są gumy amortyzujące tak jak w Afryce. Latałem na M. Sahara 3 a na kostki właśnie zmieniłem. Nie odkręcałem również za mocno. Zostaje ta nieszczęsna waga kierownika. Chyba czas na terapię odchudzającą
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Zakonserwowany
![]() |
![]()
To w takim razie są po prostu z gownolitu. W mojej tenerce po 50 tys/km w paryjach nic nie pękło.
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Za zielonymi górami, za lasami
Posty: 1,139
Motocykl: czarny, pomarańczowe ladaco
![]() Online: 7 miesiące 1 tydzień 3 dni 21 godz 55 min 55 s
|
![]()
Ale to nie felga pękła tylko fartuch zabezpieczający nyple zrobiony z gównolitu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Nie swoim pojazdem na Bałkany... | makaron | Przygotowania do wyjazdów | 7 | 21.06.2013 12:19 |