|
![]() |
#1 |
Zarejestrowany: Feb 2016
Posty: 9
Motocykl: RD03
![]() Online: 11 godz 51 min 2 s
|
![]()
Ewidentnie płynny ruch góra dół na kierownicy jakby asfalt był pofalowany.Pwyżej 70 km/h znika
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2017
Miasto: mototravel.pl
Posty: 62
Motocykl: NAT
![]() Online: 1 dzień 10 godz 39 min 25 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,578
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 5 min 8 s
|
![]()
Moze rama krzywi sie i koła nie idą w jednej linii
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: Poznań
Posty: 385
Motocykl: RD07a
Przebieg: 80000
![]() Online: 1 miesiąc 4 tygodni 1 dzień 4 godz 3 min 35 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Wrocław
Posty: 1,419
Motocykl: Husqvarna 701 Enduro
![]() Online: 1 miesiąc 4 tygodni 15 godz 23 min 25 s
|
![]()
Sprawdź poprawność mocowania tylnej zębatki. Ona ma pewien luz, niewielki, i na upartego da się ją osadzić niecentrycznie na kole, tylko z lekkim przesunięciem, niewielkim co prawda, ale dającym taki efekt. Zębatka pracuje wtedy jakby była owalna i daje serię równych w odstępach przyśpieszeń i opóźnień co daje efekt lekkiego podnoszenia i opadania motocykla.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
![]() Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: Poznań
Posty: 385
Motocykl: RD07a
Przebieg: 80000
![]() Online: 1 miesiąc 4 tygodni 1 dzień 4 godz 3 min 35 s
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |