|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2013
Posty: 31
Motocykl: CRF1000L
Online: 1 tydzień 3 dni 9 godz 39 min 32 s
|
Zdecydowanie jestem za wersją standardową-podciśnieniową, używałem przez 4 lata, regulacja banalnie prosta ,ograniczona do minimum jak dla mnie wystarczajaca.
No i odpada dodatkowa elektronika . |
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2016
Miasto: TAK
Posty: 135
Motocykl: CRF1000L GS1200adv
Przebieg: jest
Online: 1 tydzień 2 dni 2 godz 28 min 5 s
|
To mi się podoba
__________________
Umiejętność prawidłowej oceny przychodzi z doświadczeniem. Niestety doświadczenia przybywa w wyniku niewłaściwej oceny |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Michał
![]() |
Zbędny gadżet. Łańcuch trzeba czasem wyczyścić i posprejować żeby nie zardzewiał. Szczególnie po deszczu. Przyklejający się kurz i brud bynajmniej nie przedłużają żywotności, łańcuch jest nasmarowany od wewnątrz, rolki mają się obracać, wystarczy.
![]() inny temat, ale olejarki od NAT chyba nie da się przecież zamontować do innych moto...... ![]() http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=29463 |
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| scottoiler | lukiz | Wszystko dla Afryki | 35 | 18.04.2015 18:05 |