![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2013
Posty: 114
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 1 tydzień 1 dzień 19 godz 20 min 54 s
|
![]()
Wiec zrobiłem ustrojstwo do ciecia , opierdzieliłem oponę i jakoś to wyszło , teraz zobaczę czy kostki nie poodpadają jak troche je odchudziłem .
__________________
__________________________________________ Motocykle dwa HONDA i KLR-A ...nie aktualne ![]() KTM 950 adv S & KTM 450 ExcR .... było Teraz |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
Gdzieś zobaczyłem wpis na forum żeby odwrócić oponę gdy zaczyna ząbkować. Po przejechaniu ok. 3tyś km moja opona przód tkc 80 przy Afryce tak właśnie wyglądała-choć naprawdę unikam asfaltu i ciśnienie zawsze ok.Po odwróceniu kostki są wszystkie kwadratowe a nie krzywo powycinane.Polecam i tak zrobię z kolejną.Nie spodziewałem się że taki będzie efekt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Poradźcie Heidenau K60 scout czy Conti escape ? | Genek | Hamulce, kola, opony | 44 | 06.06.2014 10:12 |