|
![]() |
#1 |
nOOb
![]() ![]() Zarejestrowany: Jun 2013
Posty: 515
Motocykl: RD03
![]() Online: 6 dni 6 godz 59 min 9 s
|
![]()
Ja się podpinam pod temat, bardzo mnie interesują doświadczenia innych.
Wyczytalem tylko, ze Afryka na dedykowana wersje. Ciekawi mnie, w jaki sposób to się montuje? No i umieram z ciekawości, czy z tym czyms naped wytrzyma przynajmniej z 50-60 tysięcy km ;-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
Kupić można tutaj: https://www.scottoiler.com ,albo na jebaju.
Do NAT jest kit: https://www.scottoiler.com/uk/produc...atwin-kit.html Instrukcja w PDF na stronie i dołączona do zestawu. Roboty na jakieś 3 godziny. Trzeba dostać się pod zbiornik i jedna rurkę przeciąć. NAT to mój trzeci motocykl gdzie to mam. Według mnie warto. Nigdy nie wożę z sobą żadnych smarowideł. Jest potrzeba(deszcz, piasek) to mocniej odkręcam. Dobrze ustawiony nic nie syfi,a łańcuch zawsze nasmarowany. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
scottoiler | lukiz | Wszystko dla Afryki | 35 | 18.04.2015 17:05 |
Scottoiler - problem | mihoo | Rama, zawieszenia, napęd | 4 | 08.05.2013 18:41 |