|
|
|
|
#1 | |||
![]() |
Dziwne te pierwsze odpalanie
![]() Przekręcasz kluczyk. Coś tam zaterkotało zaszumiało i zapalił jakby wczoraj był używany, a od 20 marca nie ruszany. Żadnego kręcenia, pchania, kopania itp Gdzie te czasy.....Cytat:
Cytat:
Jedno kółko wokół domu i wróciłem na wymianę oleju. Po wymianie zagadał, ale jak chciałem jechać zbiesił się. Po wrzuceniu biegu silnik gaśnie. Ki czort chyba jedno cudo odpowiada za takie numery. Okazało się, że przyciąłem przy składaniu przewód od czujnika stopki Faktycznie gdyby nawet (pomijając mój błąd) padłby ten czujnik to zostaje pchanie , albo przyczepa.Może i dobrze, że tak się stało, bo przerobiłem wiązkę do tego czujnika. Teraz ma "wtyczkę serwisową", którą w razie "W" wpinamy jedziemy dalej na "krótko" Tak na marginesie czujnik w Larssonie kosztuje 441,30zł za $ chyba taniej!?Na szczęście elementy elektroniczne do naprawy tego pudełka to złoty coś tam i trochę dłubaniny Myślałem, że tu zwykły microswitch siedzi, a tu panie nowe idzie .Cytat:
__________________
Ale tu nie Politechnika, tu trzeba myśleć, jak mawiał pewien bosman ;-) Przestań naprawiać jak zaczynasz psuć! Ludzie, którzy twierdzą, że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać tym, którzy właśnie to robią. |
|||
|
|
|
|
|
#2 |
|
BRAAP BRAAP
![]() Zarejestrowany: Nov 2015
Miasto: ZK
Posty: 160
Motocykl: DL650AL4; XT660z
Przebieg: rosnący
Online: 1 tydzień 2 dni 11 godz 38 min 10 s
|
Przepraszam.
![]() Dobry pomysł z tym obejściem przełącznika. Jak się wpiąłeś w oryginalny kabel? Rozcinałeś, lutowałeś czy jakaś szybkozłączka? Jak zabezpieczyłeś przed syfem, bo to dość nieszczęśliwe miejsce. Jak będziesz wstawiał wyłącznik świateł mijania to też poproszę o jakiś krótki opis. A co do walnięcia przy wrzucaniu jedynki to Suzuki chyba tak już ma. W moim V-Stromie jest tak samo, niezależnie czy olej stary czy nowy. Pozdro. |
|
|
|