|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Kielce
Posty: 1,655
Motocykl: Dziczyzna
Przebieg: ustalam
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 14 godz 20 min 30 s
|
![]()
Czujnik przechyłu powinien mieć ustawiony jako 'ON" kąt większy niż maksymalny kąt wychylenia/przechylenia motocykla przy skręcie a więc raczej już poza limitem opon, dlatego musi łapać późno
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 25 min 52 s
|
![]()
nawet w suchej misce smok zbierający olej jest na dole więc leżąc na boku też będzie lipa ze smarowaniem. Przy wywrotce smarowanie to jedno ale pojazd bez kierownika nie powinien pracować zwłaszcza po glebie, może dość do rozszczelnienia układu paliwowego, wydostania się oleju z silnika na rozgrzany układ wydechowy i o efekt końcowy w postaci rozpierduchy czy pożaru nie trudno... dlatego nie rozumiem dlaczego BMU nie stosuje czujnika przechyłu w celu odcięcia zapłonu po wywrotce...nie dość, że sprowadzają niebezpieczeństwo na innych to jeszcze właściciel ma już zatarty motocykl....pewnie chodzi o kasę... ubezpieczenie odda za moto, gośc kupi nowy z salonu i koło się kręci.
|
![]() |
![]() |