![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
![]()
Z instrukcji . Sprzedawalem ten towar jak również transformatory o malym napieciu a dużym natezeniu
Te transformatory z duzym napieciem a malym natezeniem tez - do stacji transformatorowych 20 kv Kot mnie nie kopie choć go czasem glaszcze , ale auto nie raz przy wysiadaniu i dotknieciu drzwi czy innego metalowego elementu Wtedy mamy wysokie napiecie czy duze natezenie ? ![]() Napięcie jest potrzebne by pokonać opór skóry
__________________
Ostatnio edytowane przez Franz : 25.05.2017 o 15:57 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
Eee widzę, że nic nie zrozumiałeś ;-)
P.S. Luke za pijcet to ja bym kupił 3 szt. po 150 każdy najlepiej różnych firm żeby zobaczyć, który najdłużej wytrzyma a za pozostałe 50 flaszkę lub browar. Przy obecnym trendzie do produkcji rzeczy które wytrzymuja tylko czas gwarancji starczy Ci na 3 lata co najmniej a jak kupisz 1szt. nawet za 500 coś "markowego" to wcale nie znaczy, że starczy na dłużej zwłaszcza, że reglery w Afrze lubią się psuć i dawać za dużo...no właśnie Voltów ![]() Kiedyś bym powiedział Yuasa ale to było dawno ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
![]()
Reglery w Afryce się z reguły psują nie z powodu wadliwego regulatora a akumulatora - najczesciej zasiarczonego
ArtiZet - czy gdzieś napisalem że volty zabijają ? Kopią tak W zwyklym transformatorze bezpieczenstwa jest napiecie 24 v i prąd do kilkunastu amper ( w zaleznosci od mocy ) . Jest to transformator bezpieczny Odwróc proporcje razy 10 . Czyli 240 v i prąd jeden amper . Dla udowodnienia naszych pogladow mozna dotknąć paluszkami jednego i drugiego Addagio , Twojego aku Shido o którym pisalem wczesniej,nie należy ładować starego typu ladowarka Ktora daje staly prąd i nie ma dla niej znaczenia czy aku naladowane czy rozladowane Warto założyć gniazdo do telefonu czy jakiegos odbiornika i przez to doładować akumulator w zimie Akumulatory lionowe w dużo mniejszym stopniu ulegają samorozladowaniu niż zwykle kwasiaki Zaletą też jest ze nie ulegaja uszkodzeniu gdy sa rozladowane
__________________
Ostatnio edytowane przez Franz : 26.05.2017 o 15:42 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Zakonserwowany
![]() |
![]()
Mam w Multi taki akumulator i we wszystkich małych moto też go montuję, duży kosztuje 110 euri, mały połowę dużego. Takiego aku nie trzeba ładować, osiąga pełne naładowanie po 60 minutach jazdy. Na zimę wyciągasz i przed założeniem do moto godzina pod prostownik i tyle, ładuje zwykłym starym prostownikiem małym prądem i tyle. Posiada kontrolki do sprawdzania poziomu naładowania, kręci 2 x lepiej niż zwykła yuasa szczególnie w enduraku.
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Akumulator RD04 wymiary | Poncki | Układ elektryczny i zapłonowy | 35 | 23.05.2017 18:55 |
Akumulator żelowy RD04 Wersja alternative | Wojak | Układ elektryczny i zapłonowy | 26 | 12.12.2012 10:44 |