Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 25.05.2017, 13:32   #1
Franz
Stary (P)iernik
 
Franz's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
Franz jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
Domyślnie

Z instrukcji . Sprzedawalem ten towar jak również transformatory o malym napieciu a dużym natezeniu
Te transformatory z duzym napieciem a malym natezeniem tez - do stacji transformatorowych 20 kv
Kot mnie nie kopie choć go czasem glaszcze , ale auto nie raz przy wysiadaniu i dotknieciu drzwi czy innego metalowego elementu
Wtedy mamy wysokie napiecie czy duze natezenie ?
Napięcie jest potrzebne by pokonać opór skóry
__________________
<font color=#ffff00><b>.<font color=#000000>Tylko dwie rzeczy są nieskończone</font></b><font color=#000000>: <b>Wszechświat oraz ludzka głupota</b>, <b>choć nie jestem pewien co do tej pierwszej</b>. </font><b><font color=#000000>...  ( A.E)</font></b></font>

Ostatnio edytowane przez Franz : 25.05.2017 o 15:57
Franz jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26.05.2017, 00:01   #2
ArtiZet
 
ArtiZet's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: akalicy stolicy
Posty: 3,400
Motocykl: XRV650
Przebieg: 90+
ArtiZet jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 2 tygodni 4 dni 14 godz 22 min 47 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Franz Zobacz post
Napięcie jest potrzebne by pokonać opór skóry
Eee widzę, że nic nie zrozumiałeś ;-)

P.S. Luke za pijcet to ja bym kupił 3 szt. po 150 każdy najlepiej różnych firm żeby zobaczyć, który najdłużej wytrzyma a za pozostałe 50 flaszkę lub browar.
Przy obecnym trendzie do produkcji rzeczy które wytrzymuja tylko czas gwarancji starczy Ci na 3 lata co najmniej a jak kupisz 1szt. nawet za 500 coś "markowego" to wcale nie znaczy, że starczy na dłużej zwłaszcza, że reglery w Afrze lubią się psuć i dawać za dużo...no właśnie Voltów

Kiedyś bym powiedział Yuasa ale to było dawno
ArtiZet jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26.05.2017, 06:05   #3
Franz
Stary (P)iernik
 
Franz's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
Franz jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
Domyślnie

Reglery w Afryce się z reguły psują nie z powodu wadliwego regulatora a akumulatora - najczesciej zasiarczonego
ArtiZet - czy gdzieś napisalem że volty zabijają ? Kopią tak

W zwyklym transformatorze bezpieczenstwa jest napiecie 24 v i prąd do kilkunastu amper ( w zaleznosci od mocy ) . Jest to transformator bezpieczny
Odwróc proporcje razy 10 . Czyli 240 v i prąd jeden amper . Dla udowodnienia naszych pogladow mozna dotknąć paluszkami jednego i drugiego

Addagio , Twojego aku Shido o którym pisalem wczesniej,nie należy ładować starego typu ladowarka
Ktora daje staly prąd i nie ma dla niej znaczenia czy aku naladowane czy rozladowane
Warto założyć gniazdo do telefonu czy jakiegos odbiornika i przez to doładować akumulator w zimie
Akumulatory lionowe w dużo mniejszym stopniu ulegają samorozladowaniu niż zwykle kwasiaki
Zaletą też jest ze nie ulegaja uszkodzeniu gdy sa rozladowane
__________________
<font color=#ffff00><b>.<font color=#000000>Tylko dwie rzeczy są nieskończone</font></b><font color=#000000>: <b>Wszechświat oraz ludzka głupota</b>, <b>choć nie jestem pewien co do tej pierwszej</b>. </font><b><font color=#000000>...  ( A.E)</font></b></font>

Ostatnio edytowane przez Franz : 26.05.2017 o 15:42
Franz jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26.05.2017, 07:21   #4
Adagiio
Zakonserwowany
 
Adagiio's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jul 2005
Miasto: Milazzo
Posty: 5,198
Motocykl: XRV 750
Adagiio will become famous soon enough
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 17 godz 42 min 10 s
Domyślnie

Mam w Multi taki akumulator i we wszystkich małych moto też go montuję, duży kosztuje 110 euri, mały połowę dużego. Takiego aku nie trzeba ładować, osiąga pełne naładowanie po 60 minutach jazdy. Na zimę wyciągasz i przed założeniem do moto godzina pod prostownik i tyle, ładuje zwykłym starym prostownikiem małym prądem i tyle. Posiada kontrolki do sprawdzania poziomu naładowania, kręci 2 x lepiej niż zwykła yuasa szczególnie w enduraku.
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg a1.JPG (39.1 KB, 159 wyświetleń)
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać
I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier
Wypierdalać.
Adagiio jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Akumulator RD04 wymiary Poncki Układ elektryczny i zapłonowy 35 23.05.2017 18:55
Akumulator żelowy RD04 Wersja alternative Wojak Układ elektryczny i zapłonowy 26 12.12.2012 10:44


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:01.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.