![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Wtracę 2 grosze...
Aku żelowe powinno sie ładować stałą wartością produ (podobno najlepiej impulsowo) co moga zapewnić tylko ładowarki z elektroniką. Z tradycyjnej ładowarki (tzw. zwykłego prostownika) oraz instalacji motocykla ładowanie jest stałym napieciem (jesli mamy bardzo rozładowany aku to prąd ładowania na poczatku jest duży, bo rozładowany aku ma małą rezystancję wewnetrzną, która rośnie wraz z naladowaniem aku co powoduje coraz mniejszy prad ładowania). Po pełnym naladowaniu aku w moto nawet jesli mamy cały czas na nim napiecie z reglera nie pobiera on pradu bo teoretycznie ma nieskończenie duża rezystancję (ale tez się nie gotuje o ile regler jest sprawny i nie daje zbyt dużego napiecia) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Akumulator RD04 wymiary | Poncki | Układ elektryczny i zapłonowy | 35 | 23.05.2017 18:55 |
Akumulator żelowy RD04 Wersja alternative | Wojak | Układ elektryczny i zapłonowy | 26 | 12.12.2012 10:44 |