![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 | ||
![]() Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Wlkp
Posty: 448
Motocykl: CRF 1000D Transalp-XL650V CB750 BMW-R850R
Przebieg: 400
![]() Online: 6 dni 53 min 12 s
|
![]() Cytat:
![]() Cytat:
Rozumiem, że ta zmiana z Dunlopa to właśnie na komplet E09 i MT21 , czy tak ? Swoją drogą jestem ciekaw jak jedzie się po asfalcie tym MT21. Wygląda ,że powinna strasznie terkotać, albo wywoływać shimy. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,896
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 51 min 23 s
|
![]()
Mialem 3 komplety MT21 i nawet ostatnio w Marcu w Maroku je mialem.Sporo tego asfaltu bylo,musze przyznac ale zawsze fajnie mi sie na nich jezdzilo.Do 140 nigdy nie mialem zadnych problemow.Bardzo przyjemna opona.Do Afryki mysle jednak o czyms bardziej szosowym i tu mam dylemat,ale sklaniam sie do MT90,ktore tez mialem i byly to dobre opony
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]() Cytat:
Nie ma żadnej shimmy, trochę natomiast wyje przy wyższych prędkościach. Mi to nie przeszkadza, jezdze w zatyczkach. |
|
![]() |