|
![]() |
#1 | |
![]() Zarejestrowany: Nov 2016
Miasto: TAK
Posty: 135
Motocykl: CRF1000L GS1200adv
Przebieg: jest
![]() Online: 1 tydzień 2 dni 2 godz 28 min 5 s
|
![]() Cytat:
No to szczęśliwi ci, którym diler przy zakupie motorka poszerzał horyzonty i namawiał na uchwyt Touratecha bo to jedyny słuszny do NAT, następnie zamawiał i montował taki uchwyt z ZUMO 595 ![]() Osobiście założyłem na pałąk ZUMO 590 na uchwycie dedykowanym dla BMW 1200 - metalowy, na kluczyk, łączna waga z navi jakieś 850 g, ramię 11 cm. W moim ASO się podobało. Bardziej skłaniam się do stwierdzenia RADIOLOGa: "... sie urwie tylko przy masakrycznym offie ...".
__________________
Umiejętność prawidłowej oceny przychodzi z doświadczeniem. Niestety doświadczenia przybywa w wyniku niewłaściwej oceny |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2016
Miasto: Wołomin
Posty: 77
Motocykl: CRF1000L
Przebieg: 11000
![]() Online: 2 dni 14 godz 9 min 4 s
|
![]() Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Autobanned.
![]() |
![]()
Mam pytanie do właścicieli NAT, którzy mieli AT - jak byście opisali jakość użytych materiałów (metal, plastik, guma) współcześnie - to coś lepszego czy gorszego
![]()
__________________
Chromolę Afrykę wolę ...Hobbysta Afrykański.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() |
![]()
Z tego co ktoś pisał to "plastiki" wyjątkowo mało elastyczne ale też czekam na opinie użytkowników.
Ps. Jorge czyżby Ci chodziły po głowie jakieś dziwne myśli związane z nową AT? Nie przejmuj się mi też po tym jak się niedawno do niej przymierzyłem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Born Bad, Dying Worse
![]() Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: Bielsko-Biała
Posty: 26
Motocykl: CRF 1000L Adventure Sports
![]() Online: 13 godz 18 min 45 s
|
![]()
Plastiki rzeczywiście wyglądaja na takie "łamliwe". Póki co na mojej nawinąłem tylko 2000 km niecałe i raczej po drogach. Teraz prawie na 2 tygodnie jadę na niej na Ukrainę i pojeżdżę po ich legendarnych drogach, zwłaszcza na wschodzie kraju (legendarnych bo wszyscy o nich słyszeli ale nikt nie widział :P) Powinienem w okolicach 3000 km dołozyć.
Zobaczymy czy będą trzeszczeć po powrocie.
__________________
Star Riders Brotherhood Iron Butt Association #56638 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Autobanned.
![]() |
![]() Cytat:
![]() PS Szukam powodów na niekupowanie ![]()
__________________
Chromolę Afrykę wolę ...Hobbysta Afrykański.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]() Cytat:
Poliwęglany (szyba i przednia lampa) rysują się od ścierki. Masakra. Plastiki ochraniające bak są super, na dodatek mają taką fakturę, która maskuje obtarcia. Uchwyt z tyłu się wyciera od byle czego. Stary był dużo lepszy. Boczki na moje wyczucie są tej samej jakości. Podobno łamliwe, ale w RD07a też pękały dość łatwo. O korodujących szprychach w NAT to pewnie czytałeś. Moje nie skorodowały, ale temat jest znany. Co do gumy i żelaza to trudno sie wypowiedziec. Stelaż szyby jest faktycznie rachityczny by design. |
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Autobanned.
![]() |
![]() Cytat:
Wiecie mam taką anegdotkę. Przyjechał kumpel Suzuki do mnie (Big) aby zamontować seta (urwał jak się wciskał między auta). Śruby jego suki nie starczały gdyż gwint był częściowo uszkodzony (otwór alu seta). Pogmerałem - i nic. Rozwiercania nie mogło być przez mocowanie pompy hebla. W końcu wziąłem śrubę od tłumika mojej Afry (od oryginału) i tam gdzie gwint śrub suzuki się poddawał - moja śruba na 3 zwojach trzyma już 4 rok ... Dodam, że w mojej Afryce część gratów odkręcał po raz pierwszy mechanik forumowy - i nigdy nic się nie urwało i dało rady odkręcić. Fakt, że nawet pod śrubami owiewek mam podkładki oryginalne.
__________________
Chromolę Afrykę wolę ...Hobbysta Afrykański.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,896
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 51 min 23 s
|
![]()
Mialem dwie Afryki,a teraz mam CRF.Tez ma u mnie dozywocie,bo DCT a ja juz prawie emeryt jestem.Co do jakosci to podoba mi sie rama,sprawia wrazenie stabilnej i solidnej,metalowy pojemnik na plyn hamulcowy z napisami,jak stara.Ogolnie bardzo przypomina mi stara,dlatego tez ja kupilem.Ma troche wad,jak kazde moto.Prawe mocowanie stopki kierowcy moze byc problemem,plastiki mocowane na plastikowe zatrzaski i co najgorsze te plastikowe wpusty wchodzace w gumki.Juz jeden polamalem,a uwazalem.Ale lubie metalowy zbiornik.Mysle ze dobre gmole i troche indywidualne dopasowanie pod siebie zalatwia sprawe.Bardzo fajna pozycja za kierownica.Ogolnie to taka nowsza wersja starej,ulepszona z wadami,ale do przyjecia.Sprawia wrazenie nie hajtekowej,ale daje radoche pomimo tylko 95 koni.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Warszawa / Ankara
Posty: 354
Motocykl: SD 04
Przebieg: 17000 +
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 7 godz 29 min 40 s
|
![]() Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |