| 
	 | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2015 
				Miasto: Wlkp 
					
				
				
					Posty: 448
				 
Motocykl: CRF 1000D Transalp-XL650V      CB750       BMW-R850R 
Przebieg: 400 
				
				
				 
Online: 6 dni 53 min 12 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Słuchajcie, pytanie może gdzieś rozkminiane, ale czym się sugerujecie w wyborze skrzyni manual vs. DCT . Chcę w tym roku przymierzyć się do zakupu NAT, ale mam z tym największy dylemat. Niby DCT wygodna, ale boję się odzwyczaić w terenie od manuala , bo może kiedyś przesiądę się na coś z manualem i nawyki mogą mnie zgubić. Nie jeżdżę hard, ale lubię szutry. Nie wiem czy DCT to dobry wybór . Miałem na testach, ale testowy motocykl bez kostek jakoś mi nie pasowało przydepnąć na piaskach. Proszę o wypowiedzi tych co mają użytkują i mogą wypowiedzieć się czy zostawiliby sobie gdyby mogli wymienić , czy jednak wybrali inną opcję.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2010 
				Miasto: KrK 
					
				
				
					Posty: 1,410
				 
Motocykl: CRF1100 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 2 godz 33 min 4 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2015 
				Miasto: Wlkp 
					
				
				
					Posty: 448
				 
Motocykl: CRF 1000D Transalp-XL650V      CB750       BMW-R850R 
Przebieg: 400 
				
				
				 
Online: 6 dni 53 min 12 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ile masz nakulane luk2asz?
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |