Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 30.04.2017, 18:29   #1
ferolo
 
ferolo's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Słupsk
Posty: 705
Motocykl: CRF1000
Przebieg: od zera
ferolo jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 10 godz 2 min 29 s
Domyślnie

Mam suwmiarkę i wiem że to gwint M10 chodziło o skok gwintu ale temat ogarnąłem znalazłem swój zestan narzynek i było tam M10 1.25 i M10 1.5 ta pierwsza załapała więc temat ogarnięty dzieki za pomoc
ferolo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 30.04.2017, 20:06   #2
Artek
Połamany
 
Artek's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Nov 2012
Miasto: Ze wsi jestem w ZMY
Posty: 2,920
Motocykl: Hunter Cub
Artek jest na dystyngowanej drodze
Online: 7 miesiące 1 tydzień 6 dni 16 godz 1 min 2 s
Domyślnie

Suwmiarką też można zmierzyć skok gwintu. Mierzysz odległość między 11 wierzchołkami gwintu i dzielisz przez 10. Wychodzi skok.
Artek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Regeneracja Ohlinsa Pawel_z_Jasla Rama, zawieszenia, napęd 3 06.09.2011 10:22
Regeneracja piasty klejem Uriel Rama, zawieszenia, napęd 6 28.06.2010 16:39


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:14.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.