![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() ![]() Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Słupsk
Posty: 705
Motocykl: CRF1000
Przebieg: od zera
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 10 godz 2 min 29 s
|
![]()
Mam suwmiarkę i wiem że to gwint M10 chodziło o skok gwintu ale temat ogarnąłem znalazłem swój zestan narzynek i było tam M10 1.25 i M10 1.5 ta pierwsza załapała więc temat ogarnięty dzieki za pomoc
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Połamany
![]() |
![]()
Suwmiarką też można zmierzyć skok gwintu. Mierzysz odległość między 11 wierzchołkami gwintu i dzielisz przez 10. Wychodzi skok.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Regeneracja Ohlinsa | Pawel_z_Jasla | Rama, zawieszenia, napęd | 3 | 06.09.2011 10:22 |
Regeneracja piasty klejem | Uriel | Rama, zawieszenia, napęd | 6 | 28.06.2010 16:39 |