![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
wolny strzelec
![]() |
![]()
Co do momentu, to nigdy tego nie mierzyłem. Zresztą nie jest łatwo tam dojść. Wkręcam świecę ręka, a na końcu lekko kluczem i tyle.
Nie rozumiem o co chodzi z tym dogrzaniem po montażu.
__________________
Bo do niektorych rzeczy trzeba dorosnac,a do innych jest sie juz po prostu za starym. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Administrator
![]() |
![]()
Po podkładkach wnoszę że przykręcasz za lekko.
Wkręcasz do oporu ręcznie czyli do styku podkładki z głowicą następnie kluczem do właściwego oporu czyli do sprasowania podkładki .To jest dobrze wyczuwalne. Nie potrzeba do tego dynamometru. Środkowe miały odrobine bogatszą mieszankę lub gorzej dopalały,ich leciutkie przykopcenie może sugerować śladowe ilości oleju spalanego w danym cylindrze , szkoda że nie piszesz które były w jednym cylindrze.
__________________
AT03 Ostatnio edytowane przez Dzieju : 15.04.2017 o 10:51 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Drodzy koledzy
na opakowaniu świec NGK jest opisane jak je prawidłowo dokręcić. Nie trzeba ani dynamometryka ani filozofi ![]() Betu dwie świece wyglądają normalnie, a dwie słabo. Jedna para była w tylnym garnku a druga w przednim ..? |
![]() |
![]() |