| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Kwestie różne, ale podróżne. Jak nic z powyższego o podróżowaniu Ci nie pasuje, pisz tutaj... | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#31 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2010 
				Miasto: Wrocław 
					
				
				
					Posty: 1,419
				 
Motocykl: Husqvarna 701 Enduro 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 4 tygodni 15 godz 23 min 25 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Sebol, w szkoku jestem... Te opony wyglądają jakby przed użyciem leżały 10 lat na słońcu i mrozie naprzemiennie... Na 4 zdjęciu (to z odpadniętą kostką) kord wyłazi... Ja bałbym się na tym jechać...
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#32 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2010 
				Miasto: Wlkp 
					
				
				
					Posty: 1,191
				 
Motocykl: Prawdziwa przygoda XRV 750 
Przebieg: od nowa 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 11 godz 12 min 13 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Chemik nie bardzo miałem wybór. Na drodze magadańskiej działy się cuda. Przecięło mi oponę Metzelera która ma przecież oplot stalowy !!  
		
		
		
		
		
		
			  Musiałem zatem spory kawał drogi jechać na tej słabej K60.
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Możesz utracić wszystko,ale nikt nie zabierze ci tego co w życiu zobaczyłeś i przeżyłeś  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#33 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2010 
				Miasto: Wrocław 
					
				
				
					Posty: 1,419
				 
Motocykl: Husqvarna 701 Enduro 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 4 tygodni 15 godz 23 min 25 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Sebol, ależ ja Cię doskonale rozumiem... Zdradź tylko czy majty miałes brązowe?  
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#34 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2014 
				Miasto: Myślenice 
					
				
				
					Posty: 602
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 8 godz 37 min 18 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#35 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2010 
				Miasto: Wlkp 
					
				
				
					Posty: 1,191
				 
Motocykl: Prawdziwa przygoda XRV 750 
Przebieg: od nowa 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 11 godz 12 min 13 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Tak źle nie było  
		
		
		
		
		
		
			  Co jakiś czas przeglądałem rozcięcie, jednak jadąc starałem się o tym nie myśleć ......no dopiero na asfalcie na Ałtaju, jak już prędkości zaczęliśmy rozwijać ![]() Majty czyste 
				__________________ 
		
		
		
		
	Możesz utracić wszystko,ale nikt nie zabierze ci tego co w życiu zobaczyłeś i przeżyłeś  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#36 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2014 
				Miasto: Lublin 
					
				
				
					Posty: 2,339
				 
Motocykl: LC8-950ADV,EXC 450, ROAD KING EVO 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 21 godz 6 min 17 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Przyznam że zszokowały mnie te fotki tych K60tek.Takich zniszczeń nie miałem nawet na budżetowych CST 755 od Suchego. Zrobiłem tenerką 3aj prawie 7 tys w mieszanym terenie i on i off, przez 3-4 miesiące dojeżdżałem do pracy i z powrotem  przez wysypisko gruzu budowlanego później przez budowę obwodnicy Lublina po kamiennym podkładzie pod asfalt nie raz pełnym ogniem (tenerki). Opony po prostu naturalnie zeszły bez żadnych przecięć czy pęknięć. Zasadniczo to takiego rozpadu opony jeszcze nie widziałem. I mam nadzieje nie zobaczyć.Coś musiało być z tymi k60 nie tak.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#37 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2009 
				Miasto: Stalowa Wola/ MIELEC 
					
				
				
					Posty: 1,146
				 
Motocykl: TransAlp+Multistrada + Cagiva Elefant 
Przebieg: hohoho 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 11 godz 32 min 48 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			ja też bardzo źle wspominam te gówniane k60 z których zaczęły odpadać kostkiw Gruzji .  Wole już te e07 też  gówno ale przynajmniej za polowe ceny k60  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	https://www.facebook.com/PAKVENTURE2021 https://www.facebook.com/pages/Proje...91516340945760 https://www.facebook.com/himalaje2018/ High Riders - Himalayan Story 2018  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#38 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2011 
				Miasto: Błażowa 
					
				
				
					Posty: 1,313
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 3 tygodni 5 dni 13 godz 26 min 58 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jakiś czas temu ktoś robił (tu na FAT) biznesik na tych K60, nowych a przeznaczonych przez producenta do utylizacji....może ktoś pamięta temat i podrzuci linka 
		
		
		
		
		
		
		
	![]() Sebol a może to była guma z tej właśnie partii  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#39 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2010 
				Miasto: Wrocław 
					
				
				
					Posty: 1,419
				 
Motocykl: Husqvarna 701 Enduro 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 4 tygodni 15 godz 23 min 25 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Wracamy do tematu głównego: 
		
		
		
		
		
		
		
	Cytat: 
	
 Wczoraj zrobiłem przymiarkę i to jest głupie rozwiązanie, i w dodatku nie zadziałało tak jak należy... Myślałem, że opony po prostu nasadzę na boczny stelaż... Niestety tylna przekrojem nie wchodzi między górną krawedź ramki stelaża, a uchwyt pasażera... Dodatkowo dół zwisa i się majta... Z drugiej strony motocykla ramka bezproblemowo wchodzi w przednią oponę, ale ta opiera się na dolocie do tłumika z jednej strony, a z drugiej jest prawie przy wylocie spalin... Dół tez się majta... Trzeba było trochę kombinatorki, np. oprzeć opony na mocowaniach podnóżków pasażera i całość podnieśc wyżej łapiąc do ramki za dół opony, a nie górę... Znalezienie tej konfiguracji trwało jakieś 30 minut, lecz teraz takie spakowanie opon to 30-45 sekund, a rozpakowanie to 10-15s... Dla malkontentów - motocykl jest szerszy na tyle o jakieś 10cm, co i tak jest mniejszym wymiarem niż szerokośc motocykla z przodu... Na prawdę myslałem, że będzie znacznie szerzej, a wyszło mega kompaktowo...  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#40 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2010 
				Miasto: Wlkp 
					
				
				
					Posty: 1,191
				 
Motocykl: Prawdziwa przygoda XRV 750 
Przebieg: od nowa 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 11 godz 12 min 13 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			"Z drugiej strony motocykla ramka bezproblemowo wchodzi w przednią oponę, ale ta opiera się na dolocie do tłumika z jednej strony, a z drugiej jest prawie przy wylocie spalin..." 
		
		
		
		
		
		
			Gdzieś na YT widziałem efekt tego mocowania. Nazwać to można daremny trud, bo gość taszczył kilometrami oponę, by w efekcie końcowym ją wyrzucić (przytopiła się) Zapodaj może foto jaki jest efekt końcowy. 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Możesz utracić wszystko,ale nikt nie zabierze ci tego co w życiu zobaczyłeś i przeżyłeś Ostatnio edytowane przez sebol : 13.04.2017 o 10:24  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |