|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2016
Miasto: Inowrocław
Posty: 136
Motocykl: RD07a
![]() Online: 1 tydzień 9 godz 59 min 51 s
|
![]()
Mógłbym przy nim zrobić dosłownie wszystko z zamkniętymi oczami. Znam wszerz i wzdluz. Od razu popowiem, że warto dorobić/kupić blokator i ściągacz oraz blachę do wyciągania wału w łożyska. Za małolata byłem dosyc prężnie działającym członkiem forum simsonrulez. Jest tam ciekawe centrum wiedzy, jednak w większości dzieciaki "kture chcom tuningowac swoje motory". Jak coś uderzaj z tematem
![]() Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2008
Miasto: Jeleśnia - Żywiec
Posty: 1,338
Motocykl: CZ 350/XL 600
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 11 godz 56 min 0
|
![]()
No wlasnie motur byl po pesudo tuningowcu. Filtr stozek. Elektryka sajgon podrutowane wszytko bez stacyjki. Felgi krzywe. Etc...
Ale mamy dawcę części z innego motura. Obecnie wstawiłem inny silnik. Tez 50 ale zamiast 4rech biegów są trzy :-)
__________________
Naczelny Filozof Cezet 350 '83 [z dwoniącym tłokiem] [bez kilku podkładek] [w kolorze Zielonego Trabanta] Kymco Activ 50 ADV |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() |
![]()
Da się zmienić na 4 biegi, też miałem kiedyś S51, fajowy sprzęt. Co się na tym wyprawiało... ech
![]()
__________________
pozdrawiam! Kisiel ------ RD04 -> ATAS |
![]() |
![]() |