![]() |
|
Układ chlodzenia Montaż i demontaż elementów układu chłodzenia: termostat, pompa wodna, wiatraki, chłodnice, prowadzenie przewodów |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
afryką w korkach..?
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Administrator
![]() |
![]()
dobre, no chyba że były wykopy o głębokości ze 3m
![]() A tak przy okazji to zerknij do termostatu czy się przypadkiem nie przycina i sprawdź temp otwarcia( wprawdzie w AT to się raczej nie zdarza, częściej puszcza i jest za zimno), Sprawdż temperaturę włączenia wentylatora ( czujnik) bo powinien się włączyć ok 3/4 wskaźnika z nie na czerwonym, niezależnie czy masz czyste chłodnice czy zapchane od srodka i od zewnątrz nie powinien dopuścić do czerwonego pola. Wychodzi że ci się włącza za późno. A jeśli będzie się włączał prawidłowo a mimo wszystko temp wysoka to oczyść chłodnice z obydwu stron i wypłucz soty.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Termostat - tym razem nie o korkach i grzaniu | ramires | Układ chlodzenia | 15 | 15.07.2009 11:53 |
Gaśnie w korkach - pompa? | 07 A-gent | Uklad paliwowy i wydechowy | 11 | 09.07.2009 11:39 |