Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 25.03.2017, 20:13   #1
Pils


Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Dąbrowa Górnicza
Posty: 522
Motocykl: miałem 10 lat RD07a teraz CRF DCT 1100L
Pils jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 5 godz 28 min 7 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał szynszyll Zobacz post
Padl stycznik czy cewka glowna?
takim specem to nie jestem zadowolony byłem jak rozkminiłem na drodze że to pompa. A było to tak...
Brakło paliwa na on, w trakcie jazdy kranik przełożyłem na res i silnik złapał obroty po czym za chwile 1 km moze dwa, mocy zaczęło brakować tak jakby się skończyło paliwo i zgasł. Postukałem w pompę, rozpiąłem przewód za pompą sprawdziłem czy podaje paliwo - podawała. Poskładałem do kupy i zapaliłem moto. Podjechałem na stacje, zatankowałem do pełna i po 2 km znowu zdechła, po rozpięciu przewodów paliwa za pompą, pompa już nie podawała. spiąłem na krótko przewody paliwowe z pominięciem pompy, pompe odpiąłem od zasilania i na grawitacyjnym podawaniu paliwa dokulałem sie do domu. To jak myślisz jaka odpowiedź na Twoje pytanie?
Pils jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 25.03.2017, 21:00   #2
wojtekm72
 
wojtekm72's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Lubaczów
Posty: 926
Motocykl: RD07A, XR 400
Galeria: Zdjęcia
wojtekm72 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 6 dni 9 godz 17 min 42 s
Domyślnie

A pamiętasz co miałem w Albanii z pompą.
Wymiana na Guciową, nie sprawdzoną pompę do dupy.
Przetarłem papierem ściernym styki i problem znikł.
Po powrocie zamówiłem styki w larssonie i spokój na następne 50 tyś.
Może u Ciebie też wystarczy wymienić styki.
__________________
Jeśli Cię nie szanują, niech się Ciebie boją.
wojtekm72 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 25.03.2017, 21:44   #3
Pils


Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Dąbrowa Górnicza
Posty: 522
Motocykl: miałem 10 lat RD07a teraz CRF DCT 1100L
Pils jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 5 godz 28 min 7 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał wojtekm72 Zobacz post
A pamiętasz co miałem w Albanii z pompą.
Wymiana na Guciową, nie sprawdzoną pompę do dupy.
Przetarłem papierem ściernym styki i problem znikł.
Po powrocie zamówiłem styki w larssonie i spokój na następne 50 tyś.
Może u Ciebie też wystarczy wymienić styki.
Pamiętam, pamiętam. 😀 Pompa była już regenerowana 6 lat temu. Rok temu strzeliła focha i nie pompowala Chciałbym mieć na wyjazd pewna
Pils jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26.03.2017, 00:09   #4
rambo
 
rambo's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
rambo jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
Domyślnie

Oryginał

http://www.sklep.tszoda.pl/612-pompa...oem-honda.html
rambo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26.03.2017, 22:50   #5
Miszel
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Ekhmm... Tylko koniecznie sprawdź, czy wtyczka do przewodów elektrycznych jest w całości...

Zdrówko,
Miszel
  Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 29.03.2017, 13:46   #6
Stolek
11110111101
 
Stolek's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Wrocław
Posty: 167
Motocykl: RD07
Stolek jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 dni 3 godz 16 min 28 s
Domyślnie

korzystając z okazji mam 2 pytania dot. pompy mistubishi - a dokładniej tej która jest w KTM 950

1. czy ta w KTM950 i ta do AT (którą np sprzedaje Rambo) są takie same?
2. czy po podpięciu na sucho bezposrednio pod 12V (aku) powinna pracować czy tam jest jakiś czujnik że na sucho nie ruszy?

Moja właśnie cos szwankuje pomimo ze styki wyglądaja na nowe. Po podpięciu 12V nawet nie tyknie. Czy to jest własnie oznaka spalonej cewki?
__________________
Lukasz, LC8, było RD07'93
Stolek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 29.03.2017, 13:54   #7
Zet Johny
 
Zet Johny's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Limanowa
Posty: 1,623
Motocykl: RD07HRC+CRF1100L
Zet Johny jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 miesiące 3 tygodni 5 dni 18 godz 10 min 48 s
Domyślnie

Z tego co kojarzę to:
- te pompy są takie same;
- po bezpośrednim podłączeniu pod aku powinna kręcić (różnica w Hondzie i ktm-e jest taka że w hondzie zaczyna pracować jak kręcisz rozrusznikiem a w Ktm-e zaraz po przekręceniu kluczyka)
Jak się mylę to proszę o poprawkę.
Zet Johny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Kuchenka benzynowa. Którą wybrać wlodar Szpej turystyczny - Produkty i Porady 187 13.03.2018 11:20
kupić, nie kupić - oto jest pytanie? norweg Hamulce, kola, opony 31 24.05.2013 19:00
ktora opone wybrac ??? MuSStaFFa Wszystko dla Afryki 39 19.11.2010 16:05


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:19.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.