|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2016
Miasto: Orzesze
Posty: 37
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 10 godz 31 min 28 s
|
![]()
Okazuje sie ze rzeczywiscie kiedy tarcze i sprezyny sa zalozone to kosz jest usztywniony - nie kiwa sie na boki,
Ma jedynie luz ok 0.5 mm wzdluz walka skrzyni biegow - co wynika z dlugosci tulejki, i chyba tak to ma byc - musi miec luz zeby obracac sie na tulejce przy wcisnietym sprzegle, Moim zdaniem troche zbyt duzy luz. No i nie wiem co jest powodem tych stukow - wymiana tulejki to slepa uliczka, ... zostaje mi zostawic to w spokouju (nie bede roznitowywal kosza, bo z tego co czytalem to nikt go maszynowo nie zanituje z powrotem) - no chyba ze dzwignia zmiany biegow tak stuka, Jezeli ktos mialby jeszcze pomysl - prosze o rade, Mariusz |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2012
Posty: 968
Motocykl: RD03
![]() Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 6 godz 44 min 56 s
|
![]()
Sprężyny nie stukają ponieważ poddają się sile odśrodkowej ....problem leży w luzie , który powoduje niewyważenie .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Zarejestrowany: Oct 2015
Miasto: SANOK
Posty: 13
Motocykl: HONDA AFRICA TWIN 750 RD07A, JUNAK 350 M10, JAWA 250 636,JAWA 350 638
Przebieg: 86000
![]() Online: 5 dni 18 godz 36 min 59 s
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Plan B, czyli przed siebie na luzie | kiub | Trochę dalej | 42 | 12.11.2008 00:02 |