Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > BMW

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 24.02.2017, 22:09   #1
strobus1
 
strobus1's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: mazowiecka wieś
Posty: 1,424
Motocykl: 5 szt
Przebieg: znośny
strobus1 jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 3 tygodni 1 dzień 2 godz 51 min 33 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał ArtiZet Zobacz post
Ciekawe, że na innym forum wszyscy polecaja MotoMirka ;-)
W sumie też powinienem być mu wdzięcznym za robotę..... Arti
Kierowniku Matjasie donoszę, ze po synchro w/w motur chodzi jak traktor. W tym typie zasilania NIE synchronizujesz przepustnic - to robi fabryka i każe nie dotykać. Synchro robi sie przez bajpasy które wyglądają jak piloty. Wiec ustawiono baypasy jak piloty równiuteńko a rozregulowano przepustnice
Jak to teraz odkręcić
__________________
Nie ważne gdzie, nie ważne czym.
Ważne z Kim.
strobus1 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24.02.2017, 22:27   #2
ex1
 
ex1's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 3,000
Motocykl: CRF1100
ex1 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 31 min 2 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał strobus1 Zobacz post
W sumie też powinienem być mu wdzięcznym za robotę..... Arti
Kierowniku Matjasie donoszę, ze po synchro w/w motur chodzi jak traktor. W tym typie zasilania NIE synchronizujesz przepustnic - to robi fabryka i każe nie dotykać. Synchro robi sie przez bajpasy które wyglądają jak piloty. Wiec ustawiono baypasy jak piloty równiuteńko a rozregulowano przepustnice
Jak to teraz odkręcić
Kurde .. przyznam że niewiele zrozumiałem, napisz proszę jaki jest objaw nie możesz synchronizować przepsustnic..? wtryski podają paliwo..?

chodzi jak traktor... w cegle jest też przepływomierz, który też może źle wpływać na pracę..

kurde nie znam się.. tak mi przychodzi do głowy..
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..
ex1 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24.02.2017, 22:33   #3
nicek27
 
nicek27's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2009
Miasto: Frankfurt/M
Posty: 984
Motocykl: Elefant 944ie
Przebieg: 54420
Galeria: Zdjęcia
nicek27 jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 2 dni 12 godz 4 min 21 s
Domyślnie

Pewnie to jest podobne do ustawiania przepustnic w Ducati.
Masz na myśli, że poza Bypassami można też regulować skład mieszanki czujnikiem położenia przepustnicy? Plus do tego jakaś śruba główna składu mieszanki w kompie?
Przepustnice synchronizuje się pod wysokie obroty, a wolne ustawia się Bypassami.
Jeśli tak to najlepiej serwisówka i robić wg niej. Ewentualnie jeśli wszystko identycznie jest jak ja pisze to może opowiem Ci jak to w Ducati się ustawia i spróbujesz tak samo w BMW?



__________________
Cagiva Elefant 944ie - jedyne co się może popsuć podczas jazdy to pogoda!

Ostatnio edytowane przez nicek27 : 24.02.2017 o 22:35
nicek27 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:52.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.