![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#18 |
![]() Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Chojnice
Posty: 231
Motocykl: RD07a
![]() Online: 5 dni 1 godz 53 min 31 s
|
![]()
Ale kto tu się kopie? Zwykła wymiana zdań.
Zatem jedno pytanie, które mnie zastanawia. Dlaczego po włączeniu świateł i grzania manetek silnik zwyczajnie zmniejsza obroty z z powodu zwiększonego obciążenia, skoro Kazmir Twoim zdaniem te przewody są cały czas tak samo obciążone (przewody żółte przed regulatorem)? Według mojej logiki, jeżeli one byłyby non stop obciążone prądem, to włączanie obciązenia nie powinno mięć żadnego wpływu na pracę silnika - a jednak ma. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Lutowanie twarde | Henocha | Wszystko dla Afryki | 5 | 04.07.2012 20:39 |