Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 16.02.2017, 17:23   #18
adoado0


Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Chojnice
Posty: 231
Motocykl: RD07a
adoado0 jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 dni 1 godz 53 min 31 s
Domyślnie

Ale kto tu się kopie? Zwykła wymiana zdań.
Zatem jedno pytanie, które mnie zastanawia.
Dlaczego po włączeniu świateł i grzania manetek silnik zwyczajnie zmniejsza obroty z z powodu zwiększonego obciążenia, skoro Kazmir Twoim zdaniem te przewody są cały czas tak samo obciążone (przewody żółte przed regulatorem)? Według mojej logiki, jeżeli one byłyby non stop obciążone prądem, to włączanie obciązenia nie powinno mięć żadnego wpływu na pracę silnika - a jednak ma.
adoado0 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Lutowanie twarde Henocha Wszystko dla Afryki 5 04.07.2012 20:39


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:39.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.