![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 | |
![]() |
![]()
Jeśli chodzi o taki przykład:
Rozrusznik samochodu (3,6kW / 12V pobiera 300A Rozrusznik samochodu (3,6kW / 24V pobiera 150A Wniosek? Można zastosować przewody o mniejszym przekroju. Może dlatego w samochodach ciężarowych jest stosowane 24V? Jeśli nie na całą instalację to choćby na rozruch. Jeśli to miałeś na myśli to tak. Cytat:
Do regulatora AT wchodzi trójfazowy prąd i rozpatrywanie w tych kategoriach nie ma sensu tym bardziej, że cześć tego prądu zwierana jest do masy.
__________________
Ale tu nie Politechnika, tu trzeba myśleć, jak mawiał pewien bosman ;-) Przestań naprawiać jak zaczynasz psuć! Ludzie, którzy twierdzą, że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać tym, którzy właśnie to robią. Ostatnio edytowane przez Kazmir : 15.02.2017 o 16:26 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Lutowanie twarde | Henocha | Wszystko dla Afryki | 5 | 04.07.2012 20:39 |