Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 12.02.2017, 22:24   #11
Tezla
 
Tezla's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Nov 2014
Miasto: Kraków
Posty: 268
Motocykl: RD03
Przebieg: 80000
Tezla jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 10 godz 41 min 15 s
Domyślnie

lutowanie przewodów w instalacji to powinno być tylko rozwiązanie awaryjne, w warunkach warsztatowych o wiele lepiej założyć nową hermetyczną wtyczkę którą później będzie dawać możliwość rozpięcia, szybkiej podmiany elementu instalacji czy pomiaru miernikiem.
__________________
Honda XL 600 RM 86'
Honda XL 600 LM 86'
Honda XRV650 Africa Twin 88'
Honda XLV 750 R 83'
BMW R1100GS ABS 95'
Tezla jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Lutowanie twarde Henocha Wszystko dla Afryki 5 04.07.2012 20:39


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:59.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.