Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 10.02.2017, 11:30   #1
Navaja

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jun 2010
Miasto: Halinów
Posty: 974
Motocykl: BMW R 100 S, R 1200 GSA
Navaja jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 21 godz 2 min 55 s
Domyślnie

Erwin_Keta
Nie znam budowy tego gaźnika ani go na oczy nie widziałem ale tak na czystą logikę:
1. Jeżeli kumpel ma to samo moto z tym samym gaźnikiem i u niego wszystko działa to ok.
2. Jeżeli jego gaźnik tego samego typu działa w takiego samego typu motocyklu Twoim to też ok. Wyklucza to problem leżący po stronie Twojego silnika. Czyli jeszcze raz ok.
3. Jeżeli po przełożeniu klamotów z gaźnika kolegi do Twojego gaźnika moto gaśnie to nie ok.

Żeby być na 100 % pewnym jak masz chęci i czas załóż swój gaźnik do motocykla kolegi i napisz jak będzie chodził. Obstawiam, że nie będzie ok.
Możesz się dalej bawić i testować układ: korpus Twojego gażnika z klamotami gaźnika kolegi. Obojętnie na Twoim czy jego motocyklu. Liczbę kombinacji masz ograniczoną a do wiosny jeszcze kawałek czasu. Ale pewnie też nie będzie ok.

Jeżeli tak będzie to wyślij Zbyszkowi browca - pierwszy podsunął Ci trop.
Navaja jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:10.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.