![]() |
|
Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki Montaż i demontaż elementów jak: panele boczne, czacha, owiewki, szyby, kanapy, deflektory, lusterka, osłony goleni, błotniki, naklejki, zegary i linki– tylko oryginalne rozwiązania! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2012
Miasto: Rzeszów
Posty: 25
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 1 tydzień 2 dni 23 godz 46 min 41 s
|
![]()
To jest łożysko ślizgowe czyli otwór wywiercony w kadłubie gaźnika. Ośka przepustnicy jest stalowa tak więc wyrabia się raczej otwór.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Nooo grubo
![]() Przecież jak rolgaz i linka czysta to za zamykanie przepustnicy przy odpuszczaniu gazu odpowiada sprężyna. Co do tego jakie motocykle jak to mają zorganizowane - np. Trampek zapitalaczem nie jest a ma dwie linki. Moja domowa mała CB250 także. Zatem myślę że to jest kwestia podejścia producenta... ? W sumie uważam że powinny być dwie linki, dla bezpieczeństwa - szczególnie w motocyklach eksploatowanych w terenie (większe ryzyko zasywienia i braku powrotu przepustnicy). Ale to chyba co producent to inna szkoła. BMW zawsze robiło po swojemu, choćby włączanie kierunków w gejesie ![]() Pozdr zimny |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dluższe linki. | Tymon | Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki | 11 | 07.12.2013 12:07 |