![]() |
|
Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki Montaż i demontaż elementów jak: panele boczne, czacha, owiewki, szyby, kanapy, deflektory, lusterka, osłony goleni, błotniki, naklejki, zegary i linki– tylko oryginalne rozwiązania! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Kiedyś R.T70
![]() Zarejestrowany: May 2014
Miasto: Częstochowa
Posty: 1,421
Motocykl: Była RD04
Przebieg: 120000+
![]() Online: 3 miesiące 2 tygodni 5 dni 7 godz 52 min 52 s
|
![]()
Jedna naciąga, druga odwodzi.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
W lotnictwie jest podobnie. Linka jedna otwiera druga zamyka + sprężyna. Załóżmy hipotetycznie że na otwartym gazie pęka lub spada sprężynka odpowiadająca za zamykanie przepustnicy. Zostajemy w czarnej d.. z otwartym gazem. Albo tak jak kudłacz pisze. A tak to jest linka do zamknięcia.
W ultralekkim lotnictwie taki system zawsze jest stosowany. W "dużym" lotnictwie tym bardziej. Choć nie wiem szynszylu czy ty tak na poważnie pytałeś? Pozdrawiam Zimny Ostatnio edytowane przez zimny : 08.02.2017 o 22:47 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2012
Miasto: Rzeszów
Posty: 25
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 1 tydzień 2 dni 23 godz 46 min 41 s
|
![]()
Oprócz powyższych chodzi też o zużycie ułożyskowania osi przepustnicy. Jedna linka szybciej powoduje owalizację otworu w którym się obraca oś przepustnicy a co to oznacza chyba nie trzeba tłumaczyć.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dluższe linki. | Tymon | Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki | 11 | 07.12.2013 12:07 |