Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 05.02.2017, 08:52   #1
Dzieju
Administrator

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 8,926
Motocykl: RD03
Dzieju jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 4 dni 18 godz 35 min 47 s
Domyślnie

Ja bym zamienił 3/8 na 1/3
__________________
AT03
Dzieju jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 05.02.2017, 09:05   #2
Mallory
 
Mallory's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: May 2013
Miasto: Poznan
Posty: 2,524
Motocykl: RD04
Przebieg: kto wie
Mallory jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 2 godz 43 min 32 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Dzieju Zobacz post
Ja bym zamienił 3/8 na 1/3

1/24 obrotu - warto się zastanowić...

A żartując trochę mniej, chociaż ciągle, to różnica 3/4 obrotu a 3/8 obrotu to kąt 135° - więc trochę jest.
__________________
<br>
Kiedy jest najciemniej, wtedy błyska znów nadzieja. Tolkien.
Mallory jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 05.02.2017, 09:08   #3
Dzieju
Administrator

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 8,926
Motocykl: RD03
Dzieju jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 4 dni 18 godz 35 min 47 s
Domyślnie

Oczywiście ale i tak trzeba brać poprawkę na zużycie silnika, wnętrzności gaźnika , nierównomierność zużycia cylindrów , szczelność ...... i z podstawowych nastawów czasem niewiele zostaje.
__________________
AT03
Dzieju jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 05.02.2017, 09:33   #4
Mallory
 
Mallory's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: May 2013
Miasto: Poznan
Posty: 2,524
Motocykl: RD04
Przebieg: kto wie
Mallory jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 2 godz 43 min 32 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Dzieju Zobacz post
Oczywiście ale i tak trzeba brać poprawkę na zużycie silnika, wnętrzności gaźnika , nierównomierność zużycia cylindrów , szczelność ...... i z podstawowych nastawów czasem niewiele zostaje.
Tu się zgadzam w 100%. Trzeba to potem zweryfikować - np. podczas jazdy jak się moto zachowuje, czy ładnie ciągnie w pełnym zakresie, jaką ma prędkość maksymalną, jaki kolor świecy, jakie spalanie... jak wszystko w miarę zgodne z danymi fabrycznymi to jest git.
Jednak na czymś trzeba się oprzeć, od jakichś nastawów zacząć. Dla mnie nastawy fabryczne do rozpoczęcia setupu przemawiają najbardziej.

Dzieju - nie Twoje (żeby nie było), ale internetowe częste teorie, że jak sprzęt starszy to bardziej odkręcamy piwoty w dwóch przypadkach osobiście mi się nie sprawdziły - jeden moja stara tenera 34L - od 0 do 0,5 obrotu - wszystko piękne: spalanie, świeca, moc... na nastawach fabrycznych lub większych niż 2,5 obrotu - dym z komina, czarna świeca itd... podobnie w innej XT 600.
__________________
<br>
Kiedy jest najciemniej, wtedy błyska znów nadzieja. Tolkien.
Mallory jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
skład mieszanki RD 03 martinhead Uklad paliwowy i wydechowy 38 01.12.2019 23:27
ustawianie składu mieszanki rambo Regularne czynności serwisowe 66 01.05.2014 21:51
regulacja mieszanki - faq? Evvil Uklad paliwowy i wydechowy 5 09.09.2012 15:38
Tuningowa śruba mieszanki paku Uklad paliwowy i wydechowy 19 15.10.2009 17:10
Skład mieszanki w RD 03 Cibor klv Uklad paliwowy i wydechowy 2 10.12.2008 18:32


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:25.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.