Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 10.01.2017, 15:52   #1
Adam_M
 
Adam_M's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2016
Miasto: Warszawa
Posty: 14
Motocykl: Trampek
Adam_M jest na dystyngowanej drodze
Online: 12 godz 52 min 22 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Mallory Zobacz post
Oczyściłem, odtłuściłem, wkleiłem na Technicola - zębatkę wcisnąłem do oporu, docisnąłem oringami - trochę słabo to wygląda, ale chciałem, żeby sprężynowały i dociskały wałek - działają jak należy. Dałem podkładki między zabezpieczenie a wałek, żeby śruby mocujące nie przyciągały wałka i nie odklejały. Zabezpieczenie odwrotnie żeby także dociskało wałek. Wklejony, ale bez zabezpieczenia i bez śrub nie chciałem - dyskomfort bym czuł))
Czyli od wklejenia zębatki do czasu jej zdjęcia jeździłeś z tymi podkładkami i oringami pod zabezpieczeniem? A zabezpieczenie dałeś odwrotnie, znaczy, że też oryginał? Bo te od Thorgala są, z tego co pamiętam, jednakowe z obu stron


Tapnięte z Huawei P7
__________________

XJ600N 95' --> TA600V 96'
Adam_M jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 11.01.2017, 10:45   #2
Mallory
 
Mallory's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: May 2013
Miasto: Poznan
Posty: 2,524
Motocykl: RD04
Przebieg: kto wie
Mallory jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 2 godz 28 min 42 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Adam_M Zobacz post
Czyli od wklejenia zębatki do czasu jej zdjęcia jeździłeś z tymi podkładkami i oringami pod zabezpieczeniem?
Tapnięte z Huawei P7
Tak było i jeszcze jest, bo zmienię cały napęd późną wiosną przed dalszym wyjazdem.
To będzie grubo ponad 20 tyś. przebiegu więc zmienię od razu całość - zębatkę przód oryginał, tył sunstar, zabezpieczenie oryginał i łańcuch did vx, wkleję jak poprzednio i powiem całemu zestawowi - do zobaczenia za kolejne 25 tyś::)))
__________________
<br>
Kiedy jest najciemniej, wtedy błyska znów nadzieja. Tolkien.
Mallory jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 11.01.2017, 11:21   #3
Mieciek


Zarejestrowany: Jan 2016
Miasto: Kalwaria Zeb.
Posty: 727
Motocykl: nie mam już Afryki
Mieciek jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 5 dni 16 godz 6 min 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał Mallory Zobacz post
Tak było i jeszcze jest, bo zmienię cały napęd późną wiosną przed dalszym wyjazdem.
To będzie grubo ponad 20 tyś. przebiegu więc zmienię od razu całość - zębatkę przód oryginał, tył sunstar, zabezpieczenie oryginał i łańcuch did vx, wkleję jak poprzednio i powiem całemu zestawowi - do zobaczenia za kolejne 25 tyś::)))
Czyli olewasz zmiane zebatki zdawczej tak jak wielu radzi po około 10tys?
__________________
Ex moto: RD04, WFM 1972, WSK 1967, WSK 1982, MZ ETZ 1991
Mieciek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Wałek zdawczy cd. mdxmd CRF 1000 L 53 09.11.2019 21:30
Wałek zdawczy - jak wyeliminować luz?? tomozdyn Silnik, sprzęgło, skrzynia 28 12.07.2017 07:46
wałek zdawczy maciek-kolek19863 Silnik, sprzęgło, skrzynia 13 06.04.2017 12:45
Patent na wałek zdawczy?? Wójcik Wszystko dla Afryki 62 08.03.2016 01:13
Wałek zdawczy ocena tom500 Silnik, sprzęgło, skrzynia 8 29.07.2015 16:08


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:02.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.