![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Połamany
![]() |
![]()
Ten z Krosna to lupekzxr na allegroszu. http://allegro.pl/listing/user/listi...?us_id=7939365
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Zakonserwowany
![]() |
![]()
Zacznij od poprawnego ustawienia SAG-u dynamicznego i statycznego w XR i upewnieniu się że tylny amor nie jest zdechnięty i działa poprawnie w całym swoim zakresie. Że dostajesz po łapach wynika z nie poprawnego działania zawieszenia ( niewłaściwe sprężyny, źle działająca hydraulika czy wytyrpane wnętrze uniemożliwiające regulację ) Zawias z linku to inna planeta w porównaniu z tym co masz w XR, więc nie ma się na czym zastanawiać tylko brać za tą kasę. Nikt nie montuje WP do Hondy tylko Showe do KTM-a, Bety i innych kolego Mada
![]()
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
XR400R zawieszenie | michaello1988p | Inne - dyskusja ogólna | 4 | 07.02.2013 16:52 |
Zawieszenie tył. | wieczny | Rama, zawieszenia, napęd | 12 | 11.07.2008 17:53 |