![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Zakonserwowany
![]() |
![]()
Nie ma znaczenia który rok od 2003 w górę to arcydzieło, któremu nikt nie zdołał dorównać nawet w obecnych czasach, mogą być 47 mm jak i 48 mm, ważne aby nie były wytyrypane w środku i na rurach oryginalna gładź. Cześć są drogie a jak zmęczone to nie działają poprawnie i nie dają się regulować i trzeba wszystko wymienić a honda se liczy sporo za graty. Jedno czy dwu komorowe nie ma też większego znaczenia, dobry spec od settingu zrobi jak należy pod każde moto, sprężyny tylko trzeba dobrać pod odpowiednią wagę. Jak znajdziesz zdrowe to kupuj, w IT trza położyć na stole siedem stów euri za same lagi w przyzwoitym stanie.
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
XR400R zawieszenie | michaello1988p | Inne - dyskusja ogólna | 4 | 07.02.2013 16:52 |
Zawieszenie tył. | wieczny | Rama, zawieszenia, napęd | 12 | 11.07.2008 17:53 |