Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 05.12.2016, 20:26   #27
Robert B


Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Reszel
Posty: 79
Motocykl: Varadero 1000 & TA 650? 700 Magadan Edition & Yamaha gryzzli
Robert B jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 dni 2 godz 32 min 46 s
Domyślnie

Panie Chemik. Do tablicy. Dlaczego - prosze mi wytłumaczyc:
Czy nie ma możliwości aby jakiś preparat wiązał dowolne drobiny w jakiś sposób je przyciągając - wiążąc? Na pewno nie ma takiej możliwości? Czy istnieje możliwośc zjawiska osiągania temperatury punktowej?
Tak jak pisałem preparat narasta i wtedy robi sie ciasno(przez ułamek czasu nastpuje zerwanie filmu olejowego i zacieranie powieżchni. To jest właśnie proces ceramizacji.
Dodam,że wał korbowy nie nadaje sie do szlifu gdyż w zakładzie nie chcą go obrabiac!!!!
A dlaczego?
Bo ściernica nie wchodzi przy obróbce.
Wiem co mówie. Pracowałem na szlifierkach magnetycznych i nie tylko.(i to nie rok)
Robert B jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:35.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.