![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#27 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Reszel
Posty: 79
Motocykl: Varadero 1000 & TA 650? 700 Magadan Edition & Yamaha gryzzli
![]() Online: 3 dni 2 godz 32 min 46 s
|
![]()
Panie Chemik. Do tablicy. Dlaczego - prosze mi wytłumaczyc:
Czy nie ma możliwości aby jakiś preparat wiązał dowolne drobiny w jakiś sposób je przyciągając - wiążąc? Na pewno nie ma takiej możliwości ![]() Tak jak pisałem preparat narasta i wtedy robi sie ciasno(przez ułamek czasu nastpuje zerwanie filmu olejowego i zacieranie powieżchni. To jest właśnie proces ceramizacji. Dodam,że wał korbowy nie nadaje sie do szlifu gdyż w zakładzie nie chcą go obrabiac!!!! A dlaczego ![]() Bo ściernica nie wchodzi przy obróbce. Wiem co mówie. Pracowałem na szlifierkach magnetycznych i nie tylko.(i to nie rok) |
![]() |
![]() |