|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: WKZ/LRY
Posty: 384
Motocykl: XL/XR350,KLE650,XJR1200.
Przebieg: 50+
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 tygodni 4 dni 17 godz 2 min 0
|
![]()
A czemu 790 ma być w Vce a nie twinie? Dwa osobne gary to więcej materiału czyli masy. 2 łańcuszki i wałki x2= głośniej i drożej. Duke ma twina, są tak płodni ze zrobią osobny silnik ?
__________________
klawo jak cholera Ostatnio edytowane przez KristoF : 23.11.2016 o 20:02 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 3,000
Motocykl: CRF1100
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 31 min 2 s
|
![]()
bedzie twin.. nikt chyba nei pisał o Vce
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 20:28 |