![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,578
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 5 min 8 s
|
![]() Cytat:
nie zrozumiałeś mnie, aby sprawdzić czujnik temperatury cieczy chłodzącej (bo o nim była wcześniej mowa..) wystarczy porównać jego wskazanie w innymi czujnikami temperatury w motocyklu i nie trzeba niczego demontować ( tak jest kiedy masz CAN) bo odczytujesz gotową wartość a nie rezystancję, która np. w 0 st.C jest różna dla czujnika cieczy chłodzącej, temperatury powietrza zasysanego czy temperatury otoczenia. W motocyklu gdzie nie ma CAN musisz dokopać się do kostki ECU i tam mierzyć rezystancję dla różnych czuników temperatury a następnie to porównać do wartości serwisowych....czyli kupa roboty, ewentualnie musisz rozłączyć kostki czujników i tam mierzyć wartość rezystancji. Zalety CAN? tylko i wyłącznie zalety nie widzę tu żadnych wad, i nie rozumiem dlaczego JAPAN ciągle produkuje zwykłe instalacje, które mają same wady. Ostatnio edytowane przez mdxmd : 12.11.2016 o 19:55 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dusi ją na zimnym | ozeh | Uklad paliwowy i wydechowy | 14 | 28.08.2016 09:32 |
Problem że startem | tom500 | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 5 | 30.07.2015 12:53 |
Metaliczny strzał na zimnym | KML | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 19 | 19.09.2011 13:04 |