|
![]() |
#1 | |
![]() |
![]() Cytat:
Jeżeli zaś chodzi o rozgrzewanie to spokojnie na postoju można osiągnąć optymalną temperaturę i skrzynia nie ma nic do tego. Tyle, że dla silnika zdrowe to nie jest gdyż nie ma żadnego chłodzenia. Ale dobrze prawisz - silnik musi być prawidłowo nagrzany i dopiero wtedy można zabierać się za regulacje. A najlepsze nagrzanie osiągnie jak go przegonisz co najmniej ze 30 kilometrów. Ostatnio edytowane przez Navaja : 02.11.2016 o 00:30 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 563
Motocykl: CRF1000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 12 godz 46 min 20 s
|
![]()
Nie ma potrzeby z niczego rezygnować, minimalnie przyciąć/oszlifować gwint lusterka, dać niższą nakrętkę i wszystko, żaden problem.
Co do wpływu zimnej skrzyni -nie zgodzę się z Tobą Marcinie. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wyjazd na spontanie, mam wolne do 08.06. | Słodziuś | Umawianie i propozycje wyjazdów | 0 | 27.05.2014 13:20 |
Falujące wolne obroty - jaka przyczyna? | krzysiek_m | Uklad paliwowy i wydechowy | 20 | 03.09.2013 22:23 |
Pali na 1 gar (wolne obroty) | Zet Johny | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 34 | 19.11.2011 23:52 |
Dwa wolne wężyki-tylko po co? | Kobra | Uklad paliwowy i wydechowy | 15 | 26.04.2011 17:23 |