![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2005
Miasto: Kraków
Posty: 3,988
Motocykl: RD07a
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 tygodni 6 dni 14 godz 28 min 34 s
|
![]()
regulacja (kontrola) zaworów, synchro gazników. Swiece i ssanie sa wizualnie ok.
dziwne, ze sa takie swiece (nie NGK) przy przebiegu 11tys? przy 12000 jest przeglad gwarancyjny... O wszytkim jest w afriperii, (o kranie tez) i o pompie rozebranej w drzazgi. Poszukaj.
__________________
pozdrawiam, podos AT2003, RD07A ------------------ Moje dogmaty 0. O chorobach Afryki: (klik) 1. O Mikuni: Wywal to. 2. O zębatce: Wypustem na zewnątrz!!! 3. O goretexie: Tylko GORE-TEX 4. O podróżach: Jak solo to bez kufrów 5. O łańcuszkach rozrządu: nie zabieram głosu. 6. Lista im. podoska Załącznik 10655 7. O BMW: nie miałem, nie znam się, nie interesuję się, zarobiony jestem. 8. O KN: Wywal to. 9. O nowej Afripedii: (klik) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2008
Posty: 249
Motocykl: nie mam AT już
![]() Online: 1 tydzień 4 dni 8 godz 19 min 9 s
|
![]()
no nie mam siły już do tego motura
![]() pompe rozebrałem, jak w afripedii, to co ujrzałem przedstawiają zdjęcia.... (ostatnie zdjęcie pokazuje styki po oczyszczeniu papierem toaletowym...) czy ta pompa się jeszcze do czegoś nadaje? na wypalone to one mnie nie wyglądają Poskładałem motur, na ssaniu zapalił. Pochodził chwilkę i zgasł. Już nie zapalił. Kręciłem rozrusznikiem. Odkręciłem świece i ku mojemu zdziwieniu świeca okazała się sucha ![]() błaaaaagam pomóżcie bo tu za oknem ciepło a ja siedzę brudny w garażu ![]() ![]() synchro gaźników będę mógł sprawdzić dopiero w przyszłym tyg, muszę zakupić odpowiedni sprzęt do tego ![]() po za tym nie mam nawet jak zrobić tej synchronizacji skoro motur nie odpala ![]() edit czy można próbować zapalić Afryke bez pompy ? Ostatnio edytowane przez Dzieju : 08.02.2013 o 22:06 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2008
Miasto: Złocieniec
Posty: 322
Motocykl: 2xRD07
![]() Online: 3 tygodni 17 godz 32 min 14 s
|
![]()
Pompa jest OK.Poskładaj to do kupy i poproś o pomoc kogoś bardziej doświadczonego.Wiem ,że chcesz się pewnie przy okazji czegoś nauczyć ale jak ktoś pokaże co i jak to będzie szybciej i trochę nauki też z tego przyjdzie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ReGeNeRaToR
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 674
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 34 min 46 s
|
![]()
sprawdź czy nie zamieniłeś przewodów paliwowych na pompie i możesz spróbować ominąć chwilowo filtr paliwa.
Jak będziesz miał pełny zbiornik paliwa to będzie do pewnego momentu działało bez pompy.
__________________
END of TRANSMISSION |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2008
Posty: 249
Motocykl: nie mam AT już
![]() Online: 1 tydzień 4 dni 8 godz 19 min 9 s
|
![]()
Paliiiiiiiiiiiiiiii
![]() ![]() fucktycznie, jestem głupi i zamieniłem te przewody ![]() już jest ok, mam nadzieję że to pomogło i będzie już palił normalnie (odpalił po chwili jakies 10s kręcenia, potem już normalnie) pojeździłem trochę i go zgasiłem... poskręcałem wszystko (jakieś 30 min) i znów odpalam! pali bez problemu... postał sobie z 10 min, wysprzątałem garaż, schowałem motur i jutro (jak zapali bez problemu) dzidaaaaaaaaa ![]() Co zauważyłem dzięki tym pracom: - po wymianie świec, motur lepiej jak by palił, wystarczy tylko musnąć rozrusznik i pali a dawniej trzeba było trochę przytrzymać ![]() - trochę jak by lepiej wkręcał się na obroty ![]() - ten motór najprzyjemniej mi się rozkładało i składało (platiki i inne gówna) może to ta precyzja wykonania? ![]() - nie pozostawały mi żadne śrubki ani części ![]() ![]() - przy okazji wymieniłem olej ![]() - utwierdziłem się w przekonaniu co do jej stanu technicznego, nic nigdzie nie malowane, platiki nie klejone, żadnych śladów jakiejś roboty... - przydała by się synchronizacja gaźników, raz na jakiś czas motor jak by przygasał ale nie gaśnie... ![]() Dziękuję Wam za wszelkie porady ! bez Was zapewne nie rozwiązał bym problemu i albo zaczął wymieniać świece, pompe i inne pierdoły i wsadził tylko pieniądze !!! ![]() PS Jeszcze nigdy przy pomocy (jakiegokolwiek) forum nie rozwiązałem problemu ![]() Ostatnio edytowane przez Maciej : 21.03.2009 o 21:25 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Problem z CDP?! | killjoy | Przygotowania do wyjazdów | 2 | 13.06.2014 10:56 |
problem z deflektorem | SARACEN | Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki | 16 | 27.07.2012 19:35 |
Mam problem | Lewar | Układ elektryczny i zapłonowy | 48 | 11.03.2011 10:43 |