Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 21.03.2009, 11:05   #1
podos
 
podos's Avatar


Zarejestrowany: Jan 2005
Miasto: Kraków
Posty: 3,988
Motocykl: RD07a
Galeria: Zdjęcia
podos jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 6 dni 14 godz 28 min 34 s
Domyślnie

regulacja (kontrola) zaworów, synchro gazników. Swiece i ssanie sa wizualnie ok.
dziwne, ze sa takie swiece (nie NGK) przy przebiegu 11tys? przy 12000 jest przeglad gwarancyjny...

O wszytkim jest w afriperii, (o kranie tez) i o pompie rozebranej w drzazgi. Poszukaj.
__________________
pozdrawiam, podos
AT2003, RD07A
------------------
Moje dogmaty
0. O chorobach Afryki: (klik)
1. O Mikuni: Wywal to.
2. O zębatce: Wypustem na zewnątrz!!!
3. O goretexie: Tylko GORE-TEX
4. O podróżach: Jak solo to bez kufrów
5. O łańcuszkach rozrządu: nie zabieram głosu.
6. Lista im. podoska Załącznik 10655
7. O BMW: nie miałem, nie znam się, nie interesuję się, zarobiony jestem.
8. O KN: Wywal to.
9. O nowej Afripedii: (klik)
podos jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 21.03.2009, 16:29   #2
Maciej


Zarejestrowany: Nov 2008
Posty: 249
Motocykl: nie mam AT już
Maciej jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 4 dni 8 godz 19 min 9 s
Domyślnie

no nie mam siły już do tego motura
pompe rozebrałem, jak w afripedii, to co ujrzałem przedstawiają zdjęcia....
(ostatnie zdjęcie pokazuje styki po oczyszczeniu papierem toaletowym...)
czy ta pompa się jeszcze do czegoś nadaje?
na wypalone to one mnie nie wyglądają

Poskładałem motur, na ssaniu zapalił. Pochodził chwilkę i zgasł. Już nie zapalił.
Kręciłem rozrusznikiem. Odkręciłem świece i ku mojemu zdziwieniu świeca okazała się sucha


błaaaaagam pomóżcie bo tu za oknem ciepło a ja siedzę brudny w garażu

synchro gaźników będę mógł sprawdzić dopiero w przyszłym tyg, muszę zakupić odpowiedni sprzęt do tego
po za tym nie mam nawet jak zrobić tej synchronizacji skoro motur nie odpala

edit
czy można próbować zapalić Afryke bez pompy ?
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg SNC00084.jpg (128.5 KB, 3 wyświetleń)
Typ pliku: jpg SNC00086.jpg (92.9 KB, 5 wyświetleń)
Typ pliku: jpg SNC00087.jpg (65.2 KB, 2 wyświetleń)

Ostatnio edytowane przez Dzieju : 08.02.2013 o 22:06
Maciej jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 21.03.2009, 18:24   #3
PawelZDR


Zarejestrowany: Sep 2008
Miasto: Złocieniec
Posty: 322
Motocykl: 2xRD07
PawelZDR jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 17 godz 32 min 14 s
Domyślnie

Pompa jest OK.Poskładaj to do kupy i poproś o pomoc kogoś bardziej doświadczonego.Wiem ,że chcesz się pewnie przy okazji czegoś nauczyć ale jak ktoś pokaże co i jak to będzie szybciej i trochę nauki też z tego przyjdzie.
PawelZDR jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 21.03.2009, 20:42   #4
R2D2
ReGeNeRaToR
 
R2D2's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 674
Motocykl: RD07
R2D2 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 34 min 46 s
Domyślnie

sprawdź czy nie zamieniłeś przewodów paliwowych na pompie i możesz spróbować ominąć chwilowo filtr paliwa.
Jak będziesz miał pełny zbiornik paliwa to będzie do pewnego momentu działało bez pompy.
__________________
END of TRANSMISSION
R2D2 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 21.03.2009, 21:22   #5
Maciej


Zarejestrowany: Nov 2008
Posty: 249
Motocykl: nie mam AT już
Maciej jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 4 dni 8 godz 19 min 9 s
Thumbs up Działa!

Paliiiiiiiiiiiiiiii

fucktycznie, jestem głupi i zamieniłem te przewody
już jest ok, mam nadzieję że to pomogło i będzie już palił normalnie (odpalił po chwili jakies 10s kręcenia, potem już normalnie) pojeździłem trochę i go zgasiłem... poskręcałem wszystko (jakieś 30 min) i znów odpalam! pali bez problemu... postał sobie z 10 min, wysprzątałem garaż, schowałem motur i jutro (jak zapali bez problemu) dzidaaaaaaaaa

Co zauważyłem dzięki tym pracom:
- po wymianie świec, motur lepiej jak by palił, wystarczy tylko musnąć rozrusznik i pali a dawniej trzeba było trochę przytrzymać
- trochę jak by lepiej wkręcał się na obroty
- ten motór najprzyjemniej mi się rozkładało i składało (platiki i inne gówna) może to ta precyzja wykonania?
- nie pozostawały mi żadne śrubki ani części
- przy okazji wymieniłem olej
- utwierdziłem się w przekonaniu co do jej stanu technicznego, nic nigdzie nie malowane, platiki nie klejone, żadnych śladów jakiejś roboty...
- przydała by się synchronizacja gaźników, raz na jakiś czas motor jak by przygasał ale nie gaśnie...

Dziękuję Wam za wszelkie porady ! bez Was zapewne nie rozwiązał bym problemu i albo zaczął wymieniać świece, pompe i inne pierdoły i wsadził tylko pieniądze !!!





PS Jeszcze nigdy przy pomocy (jakiegokolwiek) forum nie rozwiązałem problemu

Ostatnio edytowane przez Maciej : 21.03.2009 o 21:25
Maciej jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Problem z CDP?! killjoy Przygotowania do wyjazdów 2 13.06.2014 10:56
problem z deflektorem SARACEN Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki 16 27.07.2012 19:35
Mam problem Lewar Układ elektryczny i zapłonowy 48 11.03.2011 10:43


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:47.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.