Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 07.10.2016, 17:56   #8
KristoF
 
KristoF's Avatar


Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: WKZ/LRY
Posty: 384
Motocykl: XL/XR350,KLE650,XJR1200.
Przebieg: 50+
Galeria: Zdjęcia
KristoF jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 4 dni 17 godz 2 min 0
Domyślnie

W CZ175 też i w słynnej WSCe. Japonia przeszła na tryby ze wzrostem mocy silników. HDek ma wymuszony łańcuch przez długość silnika. Może tryb pośredni sprawiłby kłopot z kierunkiem obrotów a może lubią jak im coś zgrzyta wali i trzęsie.
__________________
klawo jak cholera
KristoF jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
stan rozrządu Michał Silnik, sprzęgło, skrzynia 98 18.12.2014 22:52
łancuszki rozrzadu? SewO Silnik, sprzęgło, skrzynia 11 01.06.2008 01:34


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:41.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.