![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 23
Motocykl: BMW GS1200ADV
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 dzień 17 godz 1 min 46 s
|
![]()
Braci Afrykańska!!!
Nie ma żadnego problemu z tymi nitami szczelnymi, mam małą hurtowienkę i sam handluję tego typu wynalazkami, istotą tematu jest właściwe dobranie długości nita (przekrój=grubość elementów nitowanych), czyli np. kątownik 2mm + blacha z kufra 2mm = 4mm , czyli nit łączący elementy w zakresie od - do . Nie ma większej filozofii, nie trzeba żadnych silikonów, uszczelniaczy, podkładek. Właściwie dobrany nit zrywa się coś jakby dokręcać kluczem dynamometrycznym, jak się zerwie to połączenie jest optymalnie wykonane i szczelne. |
![]() |
![]() |