![]() |
|
Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki Montaż i demontaż elementów jak: panele boczne, czacha, owiewki, szyby, kanapy, deflektory, lusterka, osłony goleni, błotniki, naklejki, zegary i linki– tylko oryginalne rozwiązania! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2014
Miasto: Lublin
Posty: 2,327
Motocykl: LC8-950ADV,EXC 450, ROAD KING EVO
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 56 min 38 s
|
![]()
Tylko niech Ci nie przyjdzie do głowy smarować linki smarem do łańcucha. Słyszałem o dwóch przypadkach -po przesmarowaniu smar stężał i linka stanęła na amen uszkodzona na dole (na kwadracie).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Administrator
![]() |
![]()
Tylko leciutkie i śliskie smarowidła.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,786
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
|
![]()
Pytanie, to jakim smarem smarować (jaki typ)? Po starym motocyklu miałem smar w sprayu (Bel-Ray Super Clean Chain Lube) i użyłem go do przesmarowania wszystkich linek. Pierwsze nalałem do linek WD-40, potem czyścikiem do hamulców w spreju aby wypłukać WD40 i syf. Jak na razie wszystko chodzi ok - było to rok czasu temu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Pytanie o prędkościomierz | bartol | Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki | 4 | 13.06.2011 12:33 |
Zacinający się przycisk zmiany świateł | Franz | Układ elektryczny i zapłonowy | 34 | 21.08.2009 13:56 |