|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,896
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 51 min 23 s
|
![]()
ja po przemyslach kupilem questa 2 i chyba zaluje.nie wiem,moze cos pomieszalem w ustawieniach ale krew mnie doslownie zalala.wczoraj wrocilem z 6 dniowego wypadu do szkocji i mam tego questa dosc.mam na nim CN9.tak wiec wielka brytania tez.ale o 2 w nocy kolo oxfordu nagle zaczal mi sie zawieszac.nic nie moglem zrobic.przyciski nie reagowaly.i tak bylo ciagle.trzeba bylo go wylaczas i wlaczac,ale i tak zaraz sie zawieszal.w koncu go wylaczylem i kupilem atlas.ktory przypomnial mi stare dobre czasy.nie zawiodl mnie i do samego loch nessu doprowadzil.i tak bylo w calej GB.po powrocie na kontynent wszystko bylo juz ok.co moze byc nie tak.teraz boje sie z nim gdzies ruszyc nie zabierajac ze soba masy map,a przeciez nie o to chodzi
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() |
![]() Cytat:
__________________
www.motopodroze.pl |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,896
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 51 min 23 s
|
![]()
wlasnie slyszalem co innego i to od samego touratecha.na zümo 550 szkoda mi bylo wydac tyle kasy a wiec polecili mi questa 2.wszesniej jezdzilem z normalnym tot tom one i bylo ok.co do drgan to sie nie boje gdyz mam super mocowanko.a w szkocji bylem autem,wiec nie mam wytlumaczenia dlaczego ciagle tracil kontakt z satelity i dlaczego nagle na kontynencie wszystko wrocilo do normy.za tydzien jedziemy z bartkkkiem do turcji i to bedzie ostatnia szansa dle niego.jak nawali to pojdzie pod mlotek i wroce do tom toma.moze nie wodoszczelny(cos sie wymysli)ale duzy wyswietlacz i mam dobre doswiadczenia
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
![]() |
![]() Cytat:
![]() ![]()
__________________
www.motopodroze.pl |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Wrocław
Posty: 4
Motocykl: Transalp
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 godz 22 min 48 s
|
![]() Cytat:
Jednak wiele innych długich tras prowadził bez problemu. Tak więc to raczej kwestia przypadku niż jakiejś zasady. Sposób zapisu śladu można ustawić wg pięciu standardowych częstotliwości lub co jakiś czas lub odległość. Jest to bardzo pomocne bo np przeloty można ustawić na zapis punku co 1km, a na miejscu przestawić na częstszy automatyczny zapis. Podczas tras rzędu 5000km nie brakowało mi miejsca na zapis śladu. Ślad nie jest zapisywany jako jeden, ale kilka. Za każdym wyłączeniem odbiornika (lub zgubieniem zasięgu) zaczyna się nowy ślad. Objechałem z nim różne części Europy i jestem zadowolony, również z dokładności map. Jak dla mnie odbiornik jest rewelacyjny, i nie zamieniłbym go na nic innego. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: CHEŁMŻA
Posty: 6
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 0
|
![]()
a miał ktoś Garmin Questa I.Jeśli tak to jakie ma wady i zalety. Mam możliwośc taniego kupna ale nie wiem czy nie lepiej dołożyc trochę i kupic np.streetpilota
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: grodzisk maz
Posty: 120
Motocykl: VARADERO SD01
![]() Online: 5 dni 2 godz 37 min 17 s
|
![]()
miałem był super jedyna wada to brak gniazda kart
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
pad jako nawigacja | Andrzej | Hardware | 35 | 18.03.2013 20:38 |
nawigacja | Dzieju | Zastosowanie praktyczne | 21 | 03.12.2009 16:53 |