Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 19.09.2016, 15:49   #10
DeKa


Zarejestrowany: Nov 2009
Miasto: Oslo
Posty: 84
Motocykl: XRV 750 rally, KTM 625SXC, TXC 310
Galeria: Zdjęcia
DeKa jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 1 dzień 1 godz 29 min 2 s
Domyślnie

Ja na tej pompie śmigam już kilkanaście lat, przebieg też w dziesiątkach tysięcy i zero problemów. Polecam. Z oryginalną same kłopoty, szczególnie jak robi się dużo i "ciężkich" kilometrów. Na początku, po złych doświadczeniach z oryginałem, na dalsze eskapady brałem oryginał w razie W. Po kilku latach zaufałem i o pompie nawet nie myślę.
Jeśli chodzi o dźwięki, to klekot dochodził ale z oryginału, ta pracuje dużo ciszej.
DeKa jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:46.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.