Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 16.09.2016, 08:29   #1
killjoy
 
killjoy's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2011
Posty: 92
Motocykl: RD07a
killjoy jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 3 dni 5 godz 10 min 22 s
Domyślnie

Moja padła:-( niestety nie podpowiem po ilu bo nie była nowa jak ją założyłem,, u mnie przejechała koło 40 tys. W super upały głośno chodziła. Terkot spokojnie słyszalny stojąc na światłach a mam głośny wydech. Zanim padła to ostatni tys. tak napie... właśnie.
killjoy jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 19.09.2016, 15:49   #2
DeKa


Zarejestrowany: Nov 2009
Miasto: Oslo
Posty: 84
Motocykl: XRV 750 rally, KTM 625SXC, TXC 310
Galeria: Zdjęcia
DeKa jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 1 dzień 1 godz 29 min 2 s
Domyślnie

Ja na tej pompie śmigam już kilkanaście lat, przebieg też w dziesiątkach tysięcy i zero problemów. Polecam. Z oryginalną same kłopoty, szczególnie jak robi się dużo i "ciężkich" kilometrów. Na początku, po złych doświadczeniach z oryginałem, na dalsze eskapady brałem oryginał w razie W. Po kilku latach zaufałem i o pompie nawet nie myślę.
Jeśli chodzi o dźwięki, to klekot dochodził ale z oryginału, ta pracuje dużo ciszej.
DeKa jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:42.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.