![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2011
Posty: 92
Motocykl: RD07a
![]() Online: 1 tydzień 3 dni 5 godz 10 min 22 s
|
![]()
Moja padła:-( niestety nie podpowiem po ilu bo nie była nowa jak ją założyłem,, u mnie przejechała koło 40 tys. W super upały głośno chodziła. Terkot spokojnie słyszalny stojąc na światłach a mam głośny wydech. Zanim padła to ostatni tys. tak napie... właśnie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2009
Miasto: Oslo
Posty: 84
Motocykl: XRV 750 rally, KTM 625SXC, TXC 310
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 tygodni 1 dzień 1 godz 29 min 2 s
|
![]()
Ja na tej pompie śmigam już kilkanaście lat, przebieg też w dziesiątkach tysięcy i zero problemów. Polecam. Z oryginalną same kłopoty, szczególnie jak robi się dużo i "ciężkich" kilometrów. Na początku, po złych doświadczeniach z oryginałem, na dalsze eskapady brałem oryginał w razie W. Po kilku latach zaufałem i o pompie nawet nie myślę.
Jeśli chodzi o dźwięki, to klekot dochodził ale z oryginału, ta pracuje dużo ciszej. |
![]() |
![]() |