![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#17 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2011
Miasto: Emigracja. Hamburg
Posty: 300
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 tydzień 5 dni 22 godz 8 min 14 s
|
![]()
walnalem se prawie 400km. wnioski.
akumulator naladowany na 12.9V, czyli generalnie laduje sie chyba elegancko. podczas jazdy trzyma pieknie 13.8V. rów-niu-tko. na rozgrzanym silniku, jak zahamuje silnikiem i zwonie do 'stop', i stoje na jałowych obrotach (mam jakies 1100-1200obr, wiem, ciut za nisko jest ustawione) jest ładowanie 12.2-12.5V i powolusku sobie wzrasta o 0.1V az do 13.8. ciekawe ![]() jak dodam w gaz stojac, wzrosnie od razu do 13.8V. generalnie działa i ładuje na wystarczajacym poziomie. ale coś ciągle jest dziwnie, inaczej niż kiedys. mam grzane manetki które czasem działaja, ale przeważnie nie działaja (od daaaawna). mam gniazdko zapalniczki które nie działa ( od daaaawna) jutro wezme nozyczki i odetne to w diably i wyrzuce. zobacze czy bedzie jakaś zmiana ![]() no i jeżdze. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przerobienie regulatora | motomik79 | Układ elektryczny i zapłonowy | 14 | 04.05.2009 11:12 |