Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 18.08.2016, 12:47   #1
gerard36856


Zarejestrowany: Aug 2011
Miasto: Emigracja. Hamburg
Posty: 300
Motocykl: RD07
gerard36856 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 5 dni 22 godz 8 min 14 s
Domyślnie

akumulator ma napisane tylko że ''nie otwierać!''. niestety nie ma nic wiecej. ma nie cale 2 lata - Franz wymienial jak kupowalem od niego.
wyglada zwyczajnie, nie jest odkształcony, rozszczelniony, wywalona obudowa, nic.

Zrobilem test Szynszylu,
4000obrotów ze światlami drogowymi napięcie woltomierza 11.8V.
4000obrotów ze swiatlami mijania napiecie woltomierza 13.8V.
to dobre czy złe wskazania?

jelsi to ważne, to woltomierz jest wpięty chyba w kable na których kiedyś był tripmaster . chyba.
gerard36856 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Przerobienie regulatora motomik79 Układ elektryczny i zapłonowy 14 04.05.2009 11:12


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:10.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.