![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2009
Miasto: Skalmierzyce
Posty: 245
![]() Online: 2 miesiące 1 tydzień 3 godz 13 min 58 s
|
![]()
Witaj, sprawdź jaka moc masz w dowodzie niemiecki. Afryki były blokowane na króćcach dolotowych i miały inne dysze.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2016
Miasto: Dubai
Posty: 71
Motocykl: RD07a
Przebieg: 104k
![]() Online: 2 dni 12 godz 49 min 15 s
|
![]()
Niestety nie mam niemieckiego briefu gdyz import tego motocykla to bardziej epicka opowiesc niz zwykly handel.
Czy masz jakies dane nt jakie dysze byc powinny ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Nie ma prostszego sposobu.
Zdejmujesz zbiornik potem Gaźniki i patrzysz w króćce dolotowe. Jak są zwężki, wymieniasz na króćce bez zwężek i już ![]() Nie dławiona AT idzie 180kmh Dławiona 160kmh i koniec. Przyspieszenie w zasadzie podobne, ale vmax inny |
![]() |
![]() |