![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Administrator
![]() |
![]()
Zupełnie nie jest istotne jak szybko kto jeździ, wykładnikiem jest fabryczna prędkość maksymalna danego pojazdu i to ona dyktuje o indeksie prędkości opon.
A indeks nie może być mniejszy niż prędkość max zapisana przez fabrykę, dla AT nie powinny być wolniejsze niż 180km/h. Można szybsze ale nie wolniejsze. Dziś jedziesz wolno a jutro pożyczysz komuś moto kto poleci na maksa i np spowodu za niskiego indeksu opon się rozwali........ policja na oględzinach sprawdza oznaczenia opon( wymiar, indeks, nośność i stan bieżnika) ...... ale jak zwykle to wasze dezyzje i wasza odpowiedzialność za siebie i innych.
__________________
AT03 Ostatnio edytowane przez Dzieju : 23.02.2013 o 07:15 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Metzeler unicross | ramires | Hamulce, kola, opony | 11 | 12.02.2019 21:36 |
Metzeler karoo | Boski-Kolasek | Hamulce, kola, opony | 2 | 19.03.2011 20:10 |