| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
	 | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2011 
				
					
				
				
					Posty: 92
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 3 dni 5 godz 10 min 22 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Strzała!  
		
		
		
		
		
		
		
	Ciężko jest założyć to ustrojstwo na moto i ile czasu to zajmuje i jak działa ![]() W mojej Królowej notorycznie nie działa prędkościomierz, albo ślimak albo linka? przejechałem bez licznika chyba już 30 tys. km. i trochę to męczące ![]() a tripmaster tak wytrawiło, że tylko w najciemniejsze noce coś widać ![]() Motor stoi w Kirgistanie,także tam będzie musiała wymiana pójść, a z elektryki słaby opór jestem także sam nie wiem? Czy może ma ktoś jakiś inny pomysł, żeby licznik działał?! Dzięki i pozdrowienia!!!  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | |
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			rowerowy licznik z dwoma dziennymi i tyle w temacie  
		
		
		
		
		
		
			m Cytat: 
	
 
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja zadowolony byłem z vapora trailtech. Trochę drogi ale działa super, w dzień wyraźny, w nocy ładnie podświetlony.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			czytaj, że kolega nie ma ręki do prądów a w Vaporze masz jedną jak nie dwie sondy temp, możliwość zda się wskazania poziomu wachy i do tego obrotościomierz  
		
		
		
		
		
		
			  jak dojedzie do KGZ to go ch... strzeli zanim to założy. tak mi się wydaje. sam miałem Acecwela i zakładałem ze trzy i nie jest to bułka z masłem a jakiś tam lewy wielce do tych motorów nie jestem. jak jesteś na wyjeździe to mniemam, ze chcesz... no ... jechać a nie drapać się po głowie gdzie jest 'plus'. m 
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			ja nie podłączałem tych temperatur, w xr to bez sensu. Obrotomierz miałem ale potem odłączyłem. Sam licznik jest bardzo fajny, czy warty tej kasy to już dyskusyjne  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2008 
				Miasto: mielec 
					
				
				
					Posty: 1,683
				 
Motocykl: pilnie sprzedam 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 5 godz 6 min 7 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			W vaporze Trailtecha obrotosciomierz to zaden problem- obkreca sie kabel wysokiego napiecia przewodem, ktory jest podlaczony  do licznika 
		
		
		
		
		
		
			Czujnik predkosci tez nei problem- ale sa 2 rodzaje podlaczenia, obydwa czyjniki sa magnetyczne Najwiekszy problem z czujnikiem wody- temperatury- trzeba wiedziec jaka jest srednica weza pomiedyz chlodnica a silnikiem, weza przeciac, wstawic czujnik, zalozyc dwie opaski i tyle. Samo zalozenie, znalezienie miejsca na zegar(wyswietlacz) moze byc klopotlowe- zwlaszcza, jak sie chce zostawic oryginalne zageary( ale po co wtedy je zostawiac?) 
				__________________ 
		
		
		
		
	niejedna przestrzen jeszcze moj uslyszy glos super miejsce i cudowni ludzie www.misja-kamerun.pl  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | 
| 
			
			 Jak kółka to tylko dwa , a jak chcesz cztery - kup dwa motory :-) 
			![]() Zarejestrowany: May 2012 
				Miasto: Lancaster UK 
					
				
				
					Posty: 751
				 
Motocykl: 2x RD07A CRF1100 Adventure Sport BMW F650 GS BMW R1250 GS 
Przebieg: 90 tys 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 6 godz 46 min 14 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			ja mam koso  
		
		
		
		
		
		
		
	znajomosc pradow - 0 podlaczylem wszystko bez zadnych problemow instrukcja mowi wszystko. Tez sie obawialem , ze nie dam rady bo z pradow to ja wiem , ze jest w gniazdku.......... choc wydaje mi sie ze pomysl matjasa najlepszy  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2011 
				
					
				
				
					Posty: 92
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 3 dni 5 godz 10 min 22 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dzięki piękne chłopaki!!  
		
		
		
		
		
		
		
	Pójdę drogą Matjasa.. W sumie to interesuje mnie tylko zasięg na zbiorniku także to wystarczy w zupełności :-D  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |